طرح دو فوریتی مقابله با اقدام اروپا علیه سپاه تهیه شده است

  وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در واکنش به اقدام اتحادیه اروپا گفت: نمایندگان پشت منافع ملی ایستاده و کوتاه نمی آیند و اکنون، پیش نویس طرحی نیز برای اقدام متقابل با بیانیه اخیر پارلمان اروپا و یا هر اقدام دیگری که از سوی آنها انجام شود، در کمیسیون امنیت ملی مجلس تهیه شده است.

وی افزود: ما امیدواریم این موضوع را در کمیسیون امنیت ملی مجلس امروز به اتمام برسانیم تا هر چه زودتر در صحن مجلس اعلام وصول شود و در دستورکار قرار گیرد. نمایندگان مجلس پشت نهادهای انقلابی هستند و به هیچ وجه از حقوق ملت کوتاه نمی آیند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی محلس همچنین با اشاره به جلسه غیرعلنی امروز مجلس ، گفت: با توجه به اقدام اخیر پارلمان اروپا مبنی بر قرار دادن سپاه انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی صبح امروز مجلس یک جلسه علنی با حضور فرمانده کل سپاه و وزیر امور خارجه برگزار کرد.

وی افزود: در این جلسه درباره اقدامات متقابل ما به غربی ها بحث و تبادل نظر شد و نمایندگان مجلس هم حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.

طرح دو فوریتی مقابله با اقدام اروپا علیه سپاه تهیه شده است

جلال زاده گفت: نمایندگان در این جلسه انتظارات خود را از دستگاه دیپلماسی کشور، مطرح و تاکید کردند که وزارت امور خارجه باید ابتکار عمل بیشتری در پاسخ به اقدامات غربی ها داشته باشد.

وی افزود: باید همواره قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران را به رقبا نشان دهیم و اقدامات متقابل ما باید همراه با اجماع داخلی باشد.