واکنش الهیان به حمله ناموفق پهپادی در اصفهان

  زهره الهیان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حمله پهپادی به مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان اظهار کرد: حمله پهپادی به یکی از مراکز وزارت دفاع در اصفهان یک اقدام ایذایی بود. دشمن در شرایط حاضر از سر استیصال تلاش می‌کند  یک سری اقدامات کور اینچنینی انجام دهد که خوشبختانه به جهت رعایت اصول پدافندی در مرکز مربوطه، خسارتی در ارتباط با شلیک‌های پهپادی نداشتیم. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه  این گونه اقدامات معمولاً از سوی رژیم صهیونیستی و در راستای ایجاد هزینه برای نظام صورت می‌گیرد، خاطر نشان کرد: این اقدامات ماهیت دشمنان را بیش از پیش برای مردم روشن می‌کند که البته اقدامات کور و بی حاصلی است و نتیجه آن چیزی جز پایداری و استقامت بیشتر ملت سرافراز ایران نیست.

واکنش الهیان به حمله ناموفق پهپادی در اصفهان

الهیان بیان کرد: این حمله پهپادی بوده که به سقف مرکز اصابت کرده است که با اقدامات پدافند، خساراتی برای تجهیزات نظامی که در آن مجموعه بوده است، به دنبال نداشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس درباره احتمال ارتباط این حمله پهپادی با تحرکات اخیر در سرزمین‌های اشغالی گفت: عملیات  این چنینی توسط رژیم صهیونیستی به  واسطه شکست طرح کلانی که نظام استکبار در داخل ایران در غالب اغتشاشات اخیر داشت و همچنین شکست مفتضحانه‌ای که در منطقه از پایداری ملت مقاوم فلسطین متحمل شد، قابل پیش‌بینی بود.