از جشن پیروزی انقلاب ما تا باخت انقلاب براندازان

امسال چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مان را در شرایطی جشن میگیریم که شاهد بحرانهای بسیار زیادی در طول این سالها بودیم. بحرانهایی که تنها هر کدام از آنها قابلیت براندازی هر انقلاب و نظام و حکومتی را داشت ولی ما به لطف خداوند و ائمه اطهار و رهبری قاطع امام خمینی (ره) و پس از ایشان امام خامنه ای عزیز و همراهی مردم غیور و دلسوزمان از تک تک آنها با سربلندی و اقتدار عبور کردیم.

جنگ تحمیلی ایران و عراق، ترور شخصیتهای برجسته و تئوری پرداز انقلاب در دهه ۶۰، قتلهای زنجیره ای و حضور و بروز روزنامه های اصلاح طلب در دهه ۷۰ ، ماجرای کوی دانشگاه ، فتنه پس از انتخابات سال ۸۸ ، آشوبهای آبان ماه ۹۸ پس از گرانی بنزین، و در نهایت اغتشاشات خیابانی به بهانه فوت مهسا امینی و کشته سازی ها و دروغ پردازیهای پس از آن در پاییز ۱۴۰۱ تنها گوشه ای از بحرانهای سیاسی دامنگیر این کشور بود که هر کدام مدتی گریبانگیر مردم و مسئولین شد، کشته هایی داشت، جلاد و شهیدانی داشت، مقصر و متهمینی داشت، حصر و اعدام و مماشات داشت، ولی هر چه بود غائله هایی بود که خوابید و تلاشهای دشمنان و نقشه های خام آنها را نقش بر آب کرد.

دشمنان ما شاید یادشان رفته که مردم ما در دهه ۴۰ و ۵۰ برای رسیدن به این انقلاب اسلامی چه تلاشهایی کردند ؟ چه خواسته هایی داشتند ؟ چه خونها که ندادند؟ هر انقلابی، برای رسیدن به پیروزی، باید حداقل از دو عامل مهم "حمایت مردمی" و "رهبری قوی، مدیر و مدبر" برخوردار باشد، که این هردو را ما داشتیم و تا وقتی که داریم هم نمیتوانند ما را شکست دهند!

دوستان ما هم بدانند که داشتن این دو عامل نعمتی است که قطعا هم شایسته شکر است و هم  بایسته پافشاری برای حفظ و نگهداری از آن! که گفتند شکر نعمت نعمتت افزون کند کفر نعمت از کفت بیرون کند!

-از جشن پیروزی انقلاب ما تا باخت انقلاب براندازان

تا وقتی پای این اسلام و انقلاب و ارزشها و رهبر و مردم بمانیم و مقاومت و ایستادگی کنیم؛ ایران ما ایران خواهد ماند و اگر هر زمان قدمی از اینها عقب بیفتیم و کوتاهی کنیم؛ دشمن جای ما را پر خواهد کرد! دنیای معاصر دنیای جنگ شناختی و رقابت در پرتو رسانه ها و شبکه های مجازی و اجتماعی است. چنانچه این مرحله از جنگ نرم با موفقیت انجام نشود، ذهن نخبگان و عامه مردم به اسارت دشمن در خواهد آمد ؛ چرا که قدرتمند شدن ایران در عرصه کنونی و تبدیل آن به یک بازیگر فرامنطقه‌ای در مناسبات جهانی، باعث شده است تا لحظه به لحظه، برای مهار این قدرت، مترصد بهره‌گیری از فرصت جنگ ترکیبی شوند؛ و تنها راه آزاد کردن این ذهنِ افرادِ اسیر در این جنگ نرم شناختی که فتنه های بسیاری را رقم زده و حق و باطل را در هم آمیخته، جهاد تبیین است. باشد که در این مرحله گذار نیز تاثیر گذار و موفق باشیم ان شاءالله.

صفورا ترقی