ارتقای سطح خدمات رسانی نیروی انتظامی به مردم مطالبه فراکسیون از سردار رادان است/آموزش و پشیبانی فراجا اقدامی ضروری است

محسن پیرهادی ،نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس در تشریح جلسه صبح امروز این فراکسیون که با سردار رادان ،فرمانده جدید نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از معاونانش گفت:با توجه به آغاز کار فرماندهی جدید فراجا و لزوم بررسی نیاز ها مطالبات این نیرو و شکل گیری تعامل موثرتر میان مجلس ‌مجموعه فراجا از سردار رادان دعوت شد تا در جلسه فراکسیون حضور پیدا کند.

نماینده مردم تهران در مجلس در شرح این نشست مشترک افزود :در جلسه امروز ابتدا نمایندگان به بیان مسائل و مطالبات ملی و منطقه ای از نیروی انتظامی پرداختند و در ادامه فرمانده محترم فراجا موضوعات مطرح شده را پاسخ داد .

نایب رییس فراکسیون انقلاب گفت :در این نشست نمایندگان بر پیگیری مطالبات اجتماعی و بالابردن سطح کمی و کیفی خدمت رسانی به مردم از سوی فراجا تاکید کردند .

نایب رییس فراکسیون انقلاب افزود: در ادامه نشست سردار رادان نیز رویکردها و تحلیل مختصری از شرایط عمومی کشور مرتبط با حوزه فعالیت خود را ارایه کرد.

ارتقای سطح خدمات رسانی نیروی انتظامی به مردم مطالبه فراکسیون از سردار رادان است/آموزش و پشیبانی فراجا اقدامی ضروری است

به گفته پیرهادی موضوع مطالبات اعتباری و مشکلات پرسنل خدوم نیروی انتظامی ،هوشمند سازی پلیس کشور ، آموزش و تجهیز نیروی انسانی ،توانمند سازی مهارتی و عقیدتی پرسنل،توسعه زیر ساخت های معیشتی و برنامه های امنیتی و فرهنگی پلیس در مواجهه با آسیب های اجتماعی و جرائم از دیگر  موضوعاتی بود که در جلسه مطرح شد .

به گفته پیرهادی در پایان این نشست همکاری مجلس با فراجا برای تامین نیازهایش حد مقدورات بودجه مورد تاکید اعضای فراکسیون قرار گرفت.