عفو گسترده اخیر نقشه دشمن برای ایجاد فاصله میان مردم و نظام را خنثی کرد

علیرضا خجسته پور ، با تقدیر از تصمیم حکیمانه و پدرانه رهبر فرزانه انقلاب در عفو و تخفیف مجازات گسترده متهمان و محکومان اظهار کرد: در پی ابتکار قوه قضاییه و موافقت رهبر معظم انقلاب با این عفو گسترده، بسیاری از کسانیکه در اغتشاشات اخیر بازداشت شده بودند آزاد شدند و این اقدام مهم و انقلابی مورد تمجید بسیاری از شخصیت‌های سیاسی از گروه‌ها و جناح‌های مختلف قرار گرفت.

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین افزود: رهبر معظم انقلاب با این نگاه پدرانه و مهربانانه بار دیگر رافت نظام اسلامی را به دنیا نشان دادند.

خجسته پور عنوان کرد: این عفو گسترده اخیر، در آستانه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دل خانواده‌های زیادی را شاد کرد و نقشه دشمن برای ایجاد فاصله میان ملت و نظام را به شکستی مفتضحانه کشاند.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم کسانیکه در پی این عفو گسترده آزاد شدند یا در مجازات آنها تخفیف داده شد قدر این آزادی را بدانند و فریب دشمنانی را که برای نابود کردن این کشور قسم خورده و خواب تجزیه کردن ایران عزیز را می بییند نخورند.

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین یادآور شد: همگی به یاد داشته باشیم که اتحاد و همدلی رمز پیروزی انقلاب در همه عرصه ها در طی این چهل و اندی سال بوده است.