فتنه گران جایی درانتخابات ریاست جمهوری ندارند

به گزارش افکارنیوز، حمیدرضا ترقی عضو حزب موتلفه در گفت و گو با جوان آنلاین در خصوص حضور اصلاح طلبان در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، گفت: اصولا گروههای سیاسی در انتخابات به طور طبیعی تفاوتی با گذشته نمی کند و هر جریان و حزبی که قانونی باشد و صلاحیت حضور در عرصه رقابت سیاسی را در کشور داشته باشد به طور طبیعی می تواند در انتخابات ریاست جمهوری هم وارد شود و موضع گیری داشته باشد.

وی تصریح کرد: منتها جریان اصلاح طلب دو طیف دارد که یک طیف آن همان طیف ساختار شکنی است که در فتنه نقش موثری داشتند و طبیعتا ورودشان در صحنه سیاسی کشور به دلیل انحلال برخی از احزاب اصلی و محوریشان امکان پذیر نیست. ولی سایر اصلاح طلبان که در چارچوب قانون اساسی فعالیت می کنند منعی برای حضورشان در عرصه رقابت های سیاسی وجود ندارد.

عضو حزب موتلفه با بیان اینکه اصلاح طلبانی که در چارچوب قانون اساسی هستند می تواند در انتخابات شرکت کنند، خاطرنشان کرد: اگر اصلاح طلبان نامزدی را معرفی کنند و مردم گرایشی به آن نامزد داشته باشند به طور طبیعی می توانند در عرصه انتخابات وارد شوند. مردم با توجه به تجربه ای که داشتند و سوابقی که از جریان اصلاح طلب در ذهنشان هست موضعشان را در قبال نامزد اصلاح طلبان مشخص خواهند کرد.

ترقی یاد آور شد: بنابراین اصلاح طلبان به عنوان یک جریان سیاسی که در چارچوب قانون اساسی عمل می کند و پایبند به قانون است و اجازه سو استفاده به بیگانگان را از رفتار سیاسی خودش در انتخابات نمی دهد قطعا می توانند شرکت کنند.

وی با تاکید بر اینکه اصلاح طلبان ساختار شکن و فتنه گران مرتکب تخلف شده اند و جایی در انتخابات ندارند، گفت: اصلاح طلب های ساختار شکن نمی توانند در انتخابات حضور پیدا کنند چرا که در گذشته مرتکب تخلفی شدند که طبق قانون اساسی اخلال در نظام و امنیت کشور است و جریان های سیاسی و تشکل هایی که مخل امنیت کشور بودند طبیعتا این افراد صلاحیتی برای ورود به عرصه سیاسی را ندارند.

عضو حزب موتلفه با بیان اینکه گرایش مردم به اصولگرایان تصریح کرد: مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی گرایش خودشان را نشان دادند و در حال حاضر تنها جریانی است که مورد اقبال مردم هستند و کارآمدی خودشان را برای اداره مطلوب کشور نشان دادند.یقینا رقابت اصولگرایان چه طیف جبهه متحد و چه جبهه پایداری در انتخابات آینده ریاست جمهوری صورت خواهد گرفت و حضور جدی اصولگرایان را در رقابت آینده انتخاباتی خواهیم داشت.