مخالفان جمهوری اسلامی معیشت مردم را نشانه گرفته اند

ابراهیم عزیزی ، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با افکارنیوز با اشاره به تلاش های اخیر اوپوزیسیون برای ضربه به نظام و اقتصاد کشور بیان کرد: لشکر فراری ها باید بدانند اقدامات و رفتارهایشان در ایمان و اعتماد و ایستادگی مردم ایران هیچ تزلزل و خدشه ای وارد نخواهد کرد و مردم ما همواره روی اصول انقلاب اسلامی بوده اند و خواهند بود و ثابت قدم هستند.

وی افزود: جریان اپوزیسیون باید بپذیرد که لشکر فراری های ایران به ویژه کسانی که سال ها علیه اندیشه های ملت ایران، ایمان و باورها و اعتقاداتشان و آن هایی که سال هازخم های عمیقی را به کشورمان تحمیل کرده اند باید بدانند که تاثیرگذار نبوده و نیست.

عزیزی تاکید کرد: ملت ایران به واسطه آگاهی هایی که کسب کرده اند به خوبی جریان، سران و عقبه و اهداف اپوزیسیون را می شناسند. بنابراین شرایط فعلی و جنگی که علیه جمهوری اسلامی ایران به راه انداخته اند طوری نیست که فکر کنند باعث نگرانی است. آن ها یک لشکر شکست خورده و عقب مانده و فراری هستند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت مجلس ادامه می دهد: مسئله بعدی که این روزها همه را نگران کرده است مسائل و مشکلات اقتصادی است. دولت و تیم اقتصادی اش باید هرچه سریع تر برنامه های عملیاتی و اجرایی خودش را برای کاهش فشار بر اقشار مختلف مردم به ویژه طبقات ضعیف را اجرایی کند.

او گفت: دولت باید از تمام ظرفیت هایی که در اختیار دارد برای تحقق خواسته مردم استفاده کند. ازطرفی باید بپذیریم که در موضوع ارز و گرانی ها، با یک جنگ تمام عیار ارزی و اقتصادی روبرو هستیم.

مخالفان جمهوری اسلامی معیشت مردم را نشانه گرفته اند

عزیزی معتقد است: دشمن بعد از شکست های مفتضحانه ای که در حوزه های احتماعی و سیاسی و آشوب های اخیر روبرو شد، به یکسری بازی های اقتصادی دست زدند و سعی دارند با ایجاد جنگ روانی و با بهره گیری از رسانه فضای مسمومی را در جامعه حاکم کند و معیشت مردم را نشانه گرفته اند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس درانتها اظهارداشت: باید این را نیز بپذیریم که درکنار مشکلاتی که در حوزه اقتصادی داریم و ما همچنان به عنوان نمایندگان مجلس حرف مردم را تکرار می کنیم و مسائل را پیگیری می کنیم. بنابراین مجلس با حساسیت بالا درحال پیگیری مشکلات اقتصادی است و منکر آن نمی شویم.