دور نخست مذاکرات گروسی با اسلامی در تهران

دور نخست مذاکرات رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در محل این سازمان آغاز شد.

 مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که ظهر امروز با استقبال بهروز کمالوندی معاون و سخنگوی سازمان انرژی اتمی وارد تهران شد، ساعاتی پس از ورود به تهران با محمد اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سازمان انرژی اتمی روز پنجشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که «رافائل گروسی»، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در رأس هیأتی بلندپایه از آژانس، جمعه ۱۲ اسفندماه به تهران سفر خواهد کرد. 

در این اطلاعیه آمده بود: رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در پاسخ به دعوت محمد اسلامی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به تهران سفر می‌کند. مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در این سفر ۲ روزه علاوه بر مذاکره با اسلامی با دیگر مقامات عالی‌رتبه جمهوری اسلامی ایران نیز دیدار و ملاقات خواهد کرد.    

براساس اعلام سازمان انرژی اتمی، مدیر کل آژانس پس از انجام دیدارها و مذاکرات با مقامات جمهوری اسلامی ایران، بعدازظهر روز شنبه ۱۳ اسفندماه، تهران را به مقصد وین ترک خواهد کرد.