واکنش رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها به مسمومیت دختران دانش‌آموز

حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی عصر امروز ۱۳ اسفند در مراسم تکریم و معارفه مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی مشهد که در مجتمع شهدای سلامت برگزار شد، با بیان اینکه ۴۴ سال ایستادگی این نظام نشان‌دهنده ارتباط انقلاب اسلامی با اراده الهی است، عنوان کرد: نظام ما در برابر هجمه‌هایی تاب آورده که تنها یکی از آن‌ها برای از پا در آوردن یک کشور کافی است. هر بار دشمن سعی کرده به ما ضربه بزند، نظام اسلامی ما قوی‌تر شده است.

رستمی در ادامه با اشاره به مسمومیت‌های دختران در مدارس، افزود: هیچ آدم عاقلی تصور نمی‌کند این جریان کار نظام باشد؛ نظامی که افتخار می‌کند زنان را از قید جهالت پهلوی نجات داد. غرب زن را ابزاری برای سود بیشتر می‌بیند و پهلوی نیز نسبت به زنان همین‌ نگاه را داشت. انقلاب اسلامی زنان را از دوگانه ضعف و انحراف نجات داد و به جایی رساند که امروز زنان بخشی از جمعیت تاثیرگذار در کشور ما هستند. لذا اتهام نظام به مانع‌افکنی برای تحصیل دختران، خنده‌دار است. اما اگر کسی تسلیم جریان محاسباتی شیطان شد، این اتهامات خنده‌دار را هم باور می‌کند.

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها ادامه داد: کرونا را همین دانشگاه‌های ما شکست دادند و کشور ما با دستاوردهای گسترده علمی از آن بحران عبور کرد، در حالیکه دنیا هنوز با این موضوع درگیر است. زمانی برخی از خودفروخته‌های کشور ما به سران آمریکا برای واکسن التماس می‌کردند، اما امروز مدیران فایزر حاضر نیستند در مورد عوارض واکسن خود مصاحبه کنند. ما امروز به بازدارندگی علمی در حوزه دفاع بیولوژیک رسیده‌ایم.

رستمی با بیان اینکه امروز آمریکا رسما اعلام می‌کند که ایران رهبر تولید پهپادهای ارزان‌قیمت و مرگبار شده است، افزود: این پیشرفت‌ها همه تحت تحریم‌ها رخ داده است. کشور ما اجازه نداد سوریه و لبنان سقوط کند و عراق در دست کفتارهای خونخوار تمدن غرب قرار گیرد. جنایتکاران اروپایی که امروز نگران مسمومیت دختران ما هستند، همان‌هایی اند که به قاتلان این ملت بمب شیمیایی می‌فروختند.