راز ماندگاری یک " آری"

محسن پیرهادی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در یادداشتی به مناسبت فرا رسیدن روز جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد که برگزاری انتخابات آزاد و سپردن عنان سیاست به دستان مردم در تمام ادوار گذشته بزرگترین ضامن رضایتمندی مردم از نظام جمهوری اسلامی بوده است.

متن کامل این یادداشت به شرح زیر است:

«آری مردم ایران به استقرار جمهوری اسلامی ۴۴ساله شد.

فهرست دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی از حفظ استقلال سیاسی، ارتقای امنیت، گسترش عدالت و خودکفایی دفاعی  گرفته تا رشد آمار و شاخص‌ها در حوزه مشارکت سیاسی، ارتقاء سطح زندگی، سلامت، کشاورزی، سازندگی و... کم نیستند اما آنچه که در تمام ۴ دهه گذشته موجب بالندگی و سرافرازی و موفقیت ایران شده، حضور و حمایت همه جانبه اکثریت مردم از نظام سیاسی منتخب شان یعنی" جمهوری اسلامی ایران "بوده است.

دستاوردی که مرهون رهبری‌های مدبرانه ی امام خمینی(ره) و رهنموردهای پدرانه و تدابیر مقام معظم رهبری است.

دستاوردی عظیم و کم نظیر در دنیا، آنچه بر این ویژگی غرورآفرین می افزاید و دوچندان به رخش می‌کشد، مانورهای پی درپی و همه‌جانبه  دشمنان کشور  برای ایجاد انشقاق و شکاف بین مردم است. دریغ از اینکه ملت ایران هوشیارتر و آگاه تر از آنند که اختلاف سلیقه‌های داخلی را به مستمسکی برای ضربه زدن علیه استقلال، جمهوریت و آزادی کشورشان بدل کنند.

برگزاری انتخابات آزاد و سپردن عنان سیاست به دستان مردم در تمام ادوار گذشته بزرگترین ضامن رضایتمندی مردم از نظام جمهوری اسلامی بوده، ضامنی که منجر به چرخش قدرت در میان جناح‌ها و گروه‌های سیاسی معتقد به نظام شده است.

راز ماندگاری یک " آری"

در ۴۴ سال گذشته صدای مردم و خواسته‌ آنها از صندوق های رای بیرون آمده و قدرت سیاسی و اجرایی همواره به انتخاب و رای مردم وابسته  و در گردش بوده ‌است، متقابلا مردم هم حافظ و متعهد به انتخابشان بوده اند.

تعهد مردم به انتخاب‌شان برگه برنده ای است که در هجمهء حوادث، کارشکنی‌ها و توطئه‌های داخلی و خارجی به مدد نظام جمهوری اسلامی ایران آمده و موجب بالندگی بیش از پیش آن شده است.

در نظام جمهوری اسلامی ایران، مردم پرچم‌دار آزادی و استقلال کشورند و تا مردم پرچم دارند این پرچم بالاست.»