نجف‌زاده مهاجرت کرده است؟!+ فیلم

این روزها رسانه‌های معاند تمام تلاششان را می‌کنند تا از یک سوژه کوچک یک خبر بزرگ بسازند،‌ در این راه از گفتن هیچ دروغی هم دریغ نمی‌کنند.

چندی پیش کامران نجف زاده که چندین سال به شغل خبرنگاری مشغول بوده از این حرفه خداحافظی کرد، این خبر بعد از انتشار دست‌مایه رسانه‌های معاند و برخی افراد فریب خورده و یا فریب دهنده در فضای مجازی شد تا بگویند نجف‌زاده از کشور مهاجرت کرده است تا شاید این اتفاق را دلیلی کنند برای بی‌اعتبار کردن برخی گزارش‌هایش از ایالات متحده.

نجف‌زاده مهاجرت کرده است؟!+ فیلم

اما با فاصله‌ای کوتاه از این اخبار دروغ، نجف‌زاده با حضور در برنامه ویژه نوروزی «کودک شو» در شبکه نسیم ضمن اعلام خداحافظی از خبرنگاری خبر فعالیت جدید خود را اعلام کرده و گفته بود: خبرنگاری برایم تمام شده است. اگر خدا بخواهد در عرصه‌های دیگر در حال فعالیت هستم، همچنین به زودی با یک برنامه جذاب گفتگو محور اجتماعی که دارای ایده های نو است روی آنتن شبکه نسیم خواهیم آمد و امیدوارم از اینجا به بعد عرصه های جدید در پیش باشد و دنیاها و پنجره‌های جدیدی گشوده شود.

حال امروز ویدئویی هم از نجف‌زاده منتشر شده که حاکی از حضور وی در مصلی تهران است. ویدئویی که پرده‌ای دیگر از ردوغ های معاندین را رو می‌کند.

حجم ویدیو: 5.22M | مدت زمان ویدیو: 00:00:20