ما همچنان در کنار شمائیم
از همان سال ۱۹۱۷ که انگلیس خبیث زمینه را برای اشغال فلسطین توسط رژیم صهیونیستی فراهم کرد گرفته تا تمامی انتفاضه های "سنگ"، "روز زمین"، "انتفاضه اقصی" و "انتفاضه قدس" و قتل عام های فجیع "دیر یاسین" و "خان یونس" و "صبرا" و "شتیلا" و ... هم مشخص و واضح بود که صهیونیستهای غاصب به بهانه کینه و قساوت از عربها و با دروغ گفتن به افکار عمومی دنیا که مثلا فلسطین سرزمینی بی مردم است! و آنها برای آبادی آنجا آمده اند! و بعد هم با ساخت و پاخت و مذاکره و لابی گری این کشور با سابقه را با فریب و نیرنگ از چنگ مردمانش درآوردند تا مثلا اسرائیل بزرگ را ایجاد کنند؛ تصور و خیال خام آنها تصرف "از نیل تا فرات" بود و تا بحال هم بر سر نیت پوچ و تو خالی خود به ضرب زر و زور و تزویر مانده اند.

در این میان خورشید " انقلاب اسلامی " که طلوع میکند و نام خداوند و شریعت اسلامی را بر روی پرچمش نقش میگذارد، گویا نقطه ای روشن در افق مه آلود مجاهدان و مقاومان آنجا روشن میکند و گروههای جهادی و شهادت طلب را راسخ میسازد که جایگاه خود را در منطقه بازیابی کند.

انقلاب ایران اسلامی به آنها نشان میدهد که نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی دیگر افسانه نیست و فروپاشی و غرق شدن در بحران، از درون اسرائیل شروع شده است. از طرفی سیاست انزوای جمهوری اسلامی هم با شکست مواجه شده و روابط خارجی ایران با دیگر کشورها، از ایران پایگاهی مستحکم برای جریان مقاومت ساخته است که به تصریح حمایت خود را اعلام میدارد و حتی از دیگر کشورها نیز برای همصدا شدن و همگام شدن علیه ایران هراسی و دفاع و حمایت از فلسطین در مقابل خیانت عادی سازی روابط اسرائیل با بعضی کشورهای عربی دعوت به عمل می آورد.

دنیا باید بداند که سکوت در برابر تجاوزات این رژیم به خودشان هم ضربه میزند و اگر در قضیه فلسطین، از همان روز اول دولتهای اسلامی سفت و قاطع و محکم می ایستادند قطعا امروز وضعیت منطقه غرب آسیا بهتر و قدرتمند تر و متحد تر بود.

روز قدس روز زمینه سازی پیروزی عدالت بر ظلم است که چه زیبا امیرالمومنان علی علیه السلام فرمودند که:" بهترین عدالت یاری مظلوم است."روز تقدیر از مجاهدان قهرمان غزه و شیخ جراح و گروههای حماس و جهاد و حزب الله لبنان و انصارالله یمن و گروههای مقاومت عراق و ... است؛ روز مطالبه گری و پشتیبانی مالی و سیاسی ملتهای مسلمان و پیگیری مجازات حکومت تروریست و سفاک صهیونیست است و روزی که اصل "همه فلسطین برای همه مردم فلسطین" و " فلسطین از نهر تا بحر نه حتی یک وجب کمتر" باید تا نهایی شدن آن فریاد شود.

2

ما در همین روزها که ساکنان تل آویو با جشن عید پصح اعتراضات خود را علیه نتانیاهو با تصویر بزرگی از فرعون مصر به نمایش گذاشتند در کنار شمائیم؛ در همین روزها که بازدارنگی اسرائیل در مقابل حزب الله به گفته خود "لیبرمن" از بین رفته است؛ در همین روزها که "بنی گانتس" اعتراف میکند با معضلی امنیتی و طیفی وسیع از تهدیدات و چالشها مواجه شده است؛ و در همین روزها که اعتصابات سراسری در سرزمین های اشغالی در راستای توقف اصلاحات قضایی کابینه "نتانیاهو" در کنست رو به افزایش است.

ما همچنان در کنار شمائیم و درکنارتان خواهیم ماند تا پیروزی کامل و قطعی شما را بر علیه جنایتکاران ببینیم و سرود رهایی تان را بین المللی کنیم ان شاءالله.

صفورا ترقی