شکست پروژه مضحکانه اپوزیسیون برای انقلاب!

خروج حامد اسماعیلیون از منشور همبستگی اپوزیسیون جمهوری اسلامی نشان داد پروژه مضحکانه این جماعت خیلی زود خود را نشان داد که آنهایی که می خواستند جمهوری اسلامی را براندازی کنند حتی توان در کنار هم نشستن را ندارند و با دیکتاتوری محض به دنبال به کرسی نشاندن نظرات خود هستند.

به گزارش افکارنیوز، رسوایی این سیرک اپوزیسیون به حدی شده که حامد اسماعیلیون از افراد و چهره‌های ضدانقلاب که سعی در موج سواری بر روی خون عزیزانش را داشت و وطن فروشی اش اثبات شده است اعلام کرده دیگر در ائتلاف گروه‌های ضدایرانی موسوم به منشور مهسا یا همان منشور همبستگی فعالیت نخواهد کرد.
وی در بیانیه‌ای اعلام کرد انتظار داشته است پس از انتشار منشور کار سازماندهی برای کمک عملی موثر به انقلاب(!) ایران آغاز شود و تلاش کرده است با گفت‌وگو با متخصصان و افراد باتجربه ایده‌های نو را جذب و به جمع همبستگی منتقل کند، «اما متاسفانه کار در این زمینه در گروه همبستگی به خوبی پیش نرفت. گروه‌های فشار از بیرون از جمع با شیوه‌های غیردموکراتیک می‌کوشیدند مواضع خود را بر جمع تحمیل کنند. تحمیل نظر در دموکراسی نمی‌گنجد و توافق اعضای گروه، نه فقط عضوی از آن، از شرایط حرکت دموکراتیک است. بنا دارم با بسیاری از گروه‌ها، چهره‌های سیاسی و مدنی گفت‌وگو کنم تا این همکاری‌ها گسترده‌تر شود».

این چهره ضد انقلاب گفته که رقابت گفتمان‌ها و برنامه‌ها و سیاست‌ها طبیعی است اما تلاش برای حذف و تحمیل و دیگر شیوه‌های غیردموکراتیک هیچ نسبتی با رفتار دموکراتیک ندارد.

این اعتراف حامد اسماعیلیون نشان می دهد که اپوزیسیون جمهوری اسلامی تا چه میزان دیکتاتور هستند که می خواهند هرطور شده عنان کارها در دست آنها بوده و حتی نظرات دیگر اعضای اپوزیسیون را نمی شنوند.

اپوزیسیونی که دم از فعالیت دموکراتیک و دموکراسی می زند اما در واقعیت دیکتاور هایی هستند که فقط نظرات خود را قبول دارند.

 حامد اسماعیلیون در توضیح چرایی خروج از منشور همبستگی، ضمن اذعان به اشتباه بودن ائتلاف مذکور، رضا پهلوی شاهزاده سلطنت‌طلبان را عامل اصلی اختلاف در ائتلاف و به بن‌بست رسیدن آن دانست.

سال گذشته بود که دانشگاه جورج تاون نشستی را برگزر کرد و با دعوت از 8 نفر که خود را چهره های اپوزیسیون می دانستند سعی کرد پروژه براندازی را جدی تر از قبل دنبال کند اما گویا این پروژه آنها نیز نافرجام بوده بی آبرویی بیشتری برای این افراد داشته است.

به بن بست رسیدن اعضای اپوزیسیون در منشور همبستگی مشخص بود زیرا گروه‌ها و افراد تشکیل دهنده آن هر کدام در منافع متضاد داشته و در تعارض جدی با یکدیگر هستند.

مثلا همین حامد اسماعیلیون که می خواهد خود را طرفدار حقوق بشر نشان داده بر اساس اسناد مشهود است که ارتباط نزدیک و تنگاتنگی با سازمان منافقین به عنوان یکی از تروریستی ترین سازمان ها دارد و مطمئنا افراد این سازمان با ربع پهلوی و سلطنت طلبان نمی توانند در خط یکسانی حرکت کنند.