چهره های مشهوری که رستوران دارند| اخطار پلمپ به این رستوران ها به خاطر بی حجابی

طرح جدید پلیس برای برخورد با کشف حجاب (اجرای قانون عفاف و حجاب) از 26 فروردین در سراسر کشور به اجرا درآمده است و در این طرح برای افراد متخلف پیامک اخطار ارسال می‌شود.

در ادامه اجرای این طرح، برخی از مجتمع‌ها و پاساژهای مربوط به سلبریتی‌ها هم از این قاعده مستثنی نبوده و اخطار پلمب گرفته‌اند.

احتمال تعطیلی مجتمع تجاری اوپال تهران

هیئت مدیره مجتمع تجاری "اوپال" تهران تذکرهای متعددی از اداره اماکن مبنی بر جلوگیری از ورود افراد فاقد حجاب دریافت کرده‌اند. بر این اساس به نظر می‌رسد در صورت بی‌توجهی هیئت مدیره، این مجتمع توسط اداره اماکن پلمب و مسئول ضررهای مالی متصدیان و شاغلین واحدهای فعال در این مجتمع، هیئت مدیره آن خواهد بود.

تحولات و اقدات روزهای اخیر نشان می‌دهد اداره اماکن تهران در این امر با کسی تعارف ندارد بنابراین شایسته است هیئت مدیره مجتمع‌های تجاری با اجرای مقررات، از بیکار شدن و تعطیلی واحدهای این این مجتمع‌ها پیشگیری کنند.

اخطار به واحد صنفی بهاره رهنما

طی روزهای اخیر اخباری دال بر احتمال پلمب رستوران "هیچ" مربوط به بهاره رهنما به علت کشف حجاب فروشندگان منتشر شده است، به نظر می‌رسد اداره اماکن تهران، بر اجرای قانون و مقابله با کشف حجاب مصمم است.

احتمال تعطیلی رستوران علیرضا منصوریان به علت کشف حجاب متصدیان

از سوی دیگر رستوران "باب البحر" مربوط به علیرضا منصوریان واقع در شهر تهران به علت کشف حجاب از سوی متصدیان، از سوی اداره اماکن تهران اولتیماتوم پلمب دریافت کرده است.

اخطار تعطیلی از سوی اداره اماکن به تعدادی از داروخانه های تهران و پلمب 3 داروخانه

همچنین اخطار تعطیلی از سوی اداره اماکن به تعدادی از داروخانه های تهران به علت کشف حجاب ارسال شده است. به نظر می‌رسد در زمینه برخورد با کشف حجاب، اداره اماکن این بار با کسی تعارف ندارد،  نصب بنر تعطیلی به دلیل کشف حجاب بر روی درب 3 داروخانه تهران موید این مطلب است و این بار داروخانه های "حنا بقایی" در خیابان ملاصدرا، "دکتر سبحانی" در خیابان مطهری، "دکتر بابک" در خیابان شهدای ناجا تهران به دلیل ارتکاب به تخلف کشف حجاب، پلمب شده‌اند. پیش از این هم شاهد پلمب داروخانه "دکتر مصباحی" در خیابان شریعتی بودیم.

پلمب رستوران علی قلعه نوعی به علت کشف حجاب شاغلین؟

خبرهای رسیده از پلیس امنیت عمومی حکایت از آن دارد که رستوران قلعه نوعی به نام "باکارالانژ" واقع در میدان ونک به علت کشف حجاب فروشندگان توسط اداره اماکن تهران پلمب شده است. این رویه اداره اماکن که تبعیضی بین متخلفین قائل نیست قابل تقدیر و حمایت آحاد شهروندان است.

دومین واحد صنفی محمدرضا گلزار به علت کشف حجاب در آستانه تعطیلی و پلمب

همچنین کافه "لوتک" واقع در خیابان فرشته تهران، به علت کشف حجاب شاغلین، از سوی اداره اماکن تهران اخطار پلمب دریافت کرده است. این دومین واحد صنفی مرتبط با گلزار است که طی هفته جاری از سوی اماکن اولتیماتوم دریافت می‌کند.

پیش از این هم رستوران "کساب" که علی الظاهر متعلق به محمدرضا گلزار است از سوی اداره اماکن به علت کشف حجاب کارکنانش، اولتیماتوم دریافت کرده و در صورت تکرار پلمب خواهد شد.

اخطار پلمب به رستوران یکی از بستگان درجه یک کریم باقری

پلمب

 رستوران "نامبر سیکس" متعلق به بستگان درجه یک کریم باقری به علت عدم رعایت حجاب از سوی اداره اماکن تهران مورد اخطار پلمب قرار گرفته است.

تذکر اداره اماکن تهران به یکی از وزارتخانه‌ها به علت عدم رعایت حجاب

اداره اماکن تهران برای تحکیم ارزش‌های اسلامی در جامعه و برخورد با کشف حجاب به سراغ برخی وزارتخانه نیز رفته است؛ برخی اخبار حکایت از اخطار پلمب اداره اماکن به واحد‌های صنفی یکی از وزارتخانه‌ها دارد.