زمان جلسه استیضاح وزیر صمت مشخص شد

 حسینعلی حاجی دلیگانی درباره زمان برگزاری جلسه استیضاح سید رضا فاطمی امین ، اظهار داشت: بر اساس قانون وزیر فرصت ۱۰ روز دارد تا برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان متقاضی استیضاح آماده شود و در مجلس حضور یابد.

وی بیان کرد: بر این اساس روز یکشنبه هفته آینده (دهم اردیبهشت ماه) جلسه استیضاح وزیر صمت در صحن مجلس برگزار خواهد شد. اگر این جلسه بیش از ۴ ساعت ادامه یابد، این جلسه در نوبت عصر هم ادامه پیدا خواهد کرد و جلسه مجلس دوشیفته می‌شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا رئیس‌جمهور هم در جلسه استیضاح وزیر صمت حضور می‌یابد، تصریح کرد: هنوز مشخص نیست که رئیس‌جمهور برای دفاع از وزیر در مجلس حضور می‌یابد یا خیر.

زمان جلسه استیضاح وزیر صمت مشخص شد

جلسات یکشنبه مجلس دوشیفته می‌شود

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین طبق یکی از مباحثی که اخیراً در هیئت رئیسه مجلس مطرح شد، طرح‌ها و لوایح در دستورکار مجلس زیاد است و با توجه به اینکه یک سال تا پایان مجلس یازدهم باقی مانده است، پیشنهاد شده تا جلسات روز یکشنبه مجلس در دو شیفت صبح و بعد از ظهر برای اتمام این طرح‌ها و لوایح برگزار شود.

حاجی دلیگانی تاکید کرد: البته برای آنکه جلسات مجلس بیش از چهار ساعت و در دو شیفت صبح و عصر برگزار شود، لازم است نمایندگان مجلس به این موضوع رأی مثبت دهند که در صورت موافقت اکثریت نمایندگان جلسات روزهای یکشنبه مجلس در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد.