برخی از کاندیداهای انتخابات هیات رئیسه مجلس در اجلاسیه چهارم

علی علیزاده با اشاره به انتخابات هیات رییسه مجلس در اجلاسیه چهارم گفت: به نظر می‌رسد کاندیدای اصلی ریاست مجلس در اجلاسیه چهارم آقای قالیباف باشد؛‌ البته  آقایان نادران و آقاتهرانی هم کاندیدای ریاست هستند.

 

وی درباره کاندیداهای نایب رئیسی مجلس گفت: برای نایب رییسی مجلس غیر از آقای نیکزاد و مصری تعدادی دیگری از نمایندگان فعال هستند که از جمله آن می توان به آقای ذوالنوری اشاره کرد؛‌ تعدادی دیگری از نمایندگان هم برای کاندیداتوری نایب رییسی در حال ارزیابی خود هستند و هنوز به تصمیم قطعی نرسیده‌اند.

این نماینده مجلس درباره کاندیداهای دبیری و کارپردازی هیات رییسه نیز بیان کرد: نمایندگان زیادی برای دبیری و کارپردازی هیات رییسه کاندیدا هستند که احتمالا تعدادی از آن‌ها تا روز رای گیری به دلیل فضای انتخابات منصرف شوند.

وی درباره کاندیداتوری نمایندگان زن مجلس برای انتخابات هیات رییسه گفت: برخی از نمایندگان زن مجلس هم در حال فعالیت هستند که از جمله آن خانم پاشایی است.

برخی از کاندیداهای انتخابات هیات رئیسه مجلس در اجلاسیه چهارم

علیزاده درباره این‌که آیا در انتخابات هیات رییسه، نمایندگان به لیست فراکسیون ها رای می دهند، گفت: بعید است که نمایندگان به صورت لیستی رای دهند چون فراکسیون ها در مجلس نتوانسته نقش خود را به خوبی ایفا کنند و اثری در روند مجلس نداشته‌اند تا جایی که بعضا ناپختگی در تصمیمات مجلس به دلیل حذف فراکسیون هاست.