النخاله: از برادران ایرانی‌مان سپاسگزاریم

زیاد النخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین ، در سخنانی تصریح کرد: بسیاری از برادرانمان را از دست داده ایم، اما با افتخار با آنان وداع کردیم و معتقدیم مردمی که در خود فرماندهانی دارند که در پی رسیدن به درجه رفیع شهادتند هیچگاه شکست نخواهد خورد.

 

وی افزود: خواستند ما را در خونمان غرق کنند و ما هم در مقابل ذلیلانه سکوت کنیم، اما مجاهدان ما در گردان‌های قدس شجاعانه در برابرشان ایستادند. حتی شرایط به مراتب بیش از این بود، زیرا تمام شهرهایشان در زیر موشک گردان‌های قدس و مقاومت فلسطین بود. 

النخاله افزود: مردم ما در هر منطقه‌ای از نوار غزه و کرانه باختری، با وجود مصائبی که دیده اند، اما سربلند خارج شدند و جهان از آنان حمایت کرد. این روزها، روز‌های عزیزی برای مردم ماست که با کمترین امکانات با این تجاوز مقابله کرده اند. ملت ما نشکست و نخواهد شکست و هر گروه مقاومتی در فلسطین دیواره مستحکمی است. ما در شرایطی از این میدان خارج شده ایم که سلاحمان همچمنان در دستان ماست و مبارزانمان در میدان مبارزه با دشمن آماده اند.

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، در ادامه اظهاراتش از جمهوری اسلامی، حزب الله لبنان و تمامی آنانی که در این چند روز در کنار مردم و مقاومت فلسطین بودند تشکر کرد.

النخاله: از برادران ایرانی‌مان سپاسگزاریم

النخاله تصریح کرد: به دشمن اجازه ندادیم ما را از همدیگر جدا کند و برای آنکه همچنان متحد و قدرتمند باشیم شرایط را تحمل کردیم تا از این نبرد با قدرت خارج شویم، مبارزانمان برای رویارویی با هر نوع تجاوزی، همچنان در میدان مبارزه آماده اند. به همین مناسبت از همه آنانی که در کنار ما بودند و از ما حمایت و پشتیبانی کردند و در صدر آن‌ها از جمهوری اسلامی ایران، برادرانمان در حزب الله، برادرانمان در جمهوری عربی مصر، که تلاش زیادی کردند تا متجاوز را مهار کنند، از برادرانمان در قطر، از همه آنانی که با ما در تماس بودند تا با مردم و مقاومت ابراز همدلی کنند و از تمام شبکه‌های ماهواره‌ای که جهاد ملت و مقاومت ما علیه متجاوزان را پوشش دادند، صمیمانه تشکر می‌کنیم.