رژیم صهیونیستی نتوانست ۵ روز در مقابل مقاومت ایستادگی کند

احمدحسین فلاحی در خصوص توافق آتش‌بس بین طرف‌های فلسطینی و اسرائیلی پس از گذشت پنج روز از تجاوزات صهیونیست ها به  نوار غزه اظهار داشت:  تفکر رژیم صهیونیستی با  ترس از مرگ از و هراس از مقاومت  آمیخته شده و در مقابل  جریان مقاومت  با رشادت و شهادت طلبی  نقطه ضعف رژیم صهیونیستی را شناخت است.

 

وی افزود: مقاومت فلسطین با وجود تحریم و محاصره سخت و محدودیت هایی که در سالهای مختلف علیه آنها اعمال شده است هر روز در حال پیشرفت است و این مسیر ادامه دارد و اگر گروه های فلسطینی با وحدت کلمه و اتحاد واقعی کنار هم قرار بگیرند می توانند درس خوبی به صهیونیست ها بدهند.

فلاحی تصریح کرد: فلسطینی ها  امروز با فرهنگ  مقاومت و با استراتژی موشک برابر موشک پاسخ محکمی به شهرک نشینان و اشغال گران دادند و در حالی که سران اسرائیل مدعی بودند  قرار است جنگ را ادامه دهند مجبور به قبول آتش بس شدند.

رژیم صهیونیستی نتوانست ۵ روز در مقابل مقاومت ایستادگی کند

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: صهیونیست ها که زمانی همه کشور های عربی را در 6 روز شکست دادند 5 روز بیشتر نتوانست در مقابل موشک‌های مقاومت ایستادگی کنند و خانه پوشالی آنها و بیش از همیشه سست شده است و با اتحاد مسلمانان فرو خواهد ریخت.