انتخابات در کشور ما واقعی است

منصورعلی زارعی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر بسترسازی تمام دستگاه ها برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سال جاری، بیان کرد: در کشور ما انتخابات موضوع مهمی به شمار رفته و برخاسته از دل مردم سالاری دینی و قانون اساسی است. تبلور مشارکت و نقش مردم در حکمرانی، انتخابات است. از طرف دیگر انتخابات در کشور ما آزاد و واقعی است، از کف جامعه تا بالاترین رده در انتخابات حضور دارند.

 

وی در ادامه اظهار کرد: همواره هم امام راحل و هم مقام معظم رهبری بر مشارکت مردم در انتخابات تاکید داشتند. به عنوان مثال حضرت امام فرمودند که بدون مشارکت مردم هیچ کاری محقق نمی شود. مقام معظم رهبری نیز تاکید داشتند که مردم نقش تعیین کننده را در سرنوشت خود دارند. در طول این سال ها نیز دیده ایم که هرجا که مردم پای کار بودند، ما پیروز صحنه شده ایم.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: فلذا انتخابات آینده و مشارکت مردم بسیار حائز اهمیت است. مشارکت مردم، سلامت انتخابات و برگزاری آن مطابق قانون سه مولفه مهم و کلیدی است که باید به آن توجه شود.

انتخابات در کشور ما واقعی است

زارعی در پایان با بیان اینکه هرچه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، اقتدار و قدرت نظام جمهوری اسلامی نیز بیشتر تقویت خواهد شد، تاکید کرد: ما در اصلاح قانون انتخابات مجلس نیز نقش پررنگ تری برای احزاب پیش بینی کرده ایم و در حال حرکت به این سمت هستیم تا زمینه فعالیت و حضور احزاب رسمی در انتخابات تقویت شود.