استکبار جهانی به‌ دنبال نابودی و تجزیه کشور است

محمدکاظم انبارلویی ، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به سخنان رهبری انقلاب در مراسم سالگرد امام خمینی (ره)، گفت: رهبری انقلاب با بیانات خود در مراسم سالگرد امام خمینی (ره) خواستند تصویر واقعی استکبار جهانی که به دنبال نابودی و تجزیه کشور است، را بیان کنند.

وی افزود: کافیست شهرهای عراق و سوریه و افغانستان را ملاحظه کنید، اینها توسط استکبار جهانی به ویرانه‌ای تبدیل شده است، هرچند مردم منطقه مقاومت کردند و آمریکا را از افغانستان و همینطور داعش را از عراق و سوریه بیرون راندند، اما خواست عملی استکبار ویرانی کشورهای منطقه است.

علاقمندان به وطن خواستار تجزیه کشور نیستند

انبارلویی با اشاره به کسانی که چندان به انقلاب علاقمند نیستند، خاطر نشان ساخت: کسانی که خیلی علاقه به انقلاب ندارند اما به وطن و میهن خود علاقه دارند و حاضر نیستند خاک خود را در دست دشمن ببینند، یا خدای نکرده نمی‌خواهند کشور تجزیه شود؛ اینها واقعیت‌های کشور است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به خواست دشمنان در زمان جنگ ایران و عراق برای تجزیه کشور، بیان داشت: در گذشته و در زمان جنگ ایران و عراق در حالی که صدام می‌خواست ایران را تجزیه کند، نیز همه کسانی که نگرانی ایران را داشتند، به میدان آمدن و نگذاشتند این اتفاق بیفتد.

استکبار جهانی در گذشته تکه‌های زیادی از ایران را جدا کرد

انبارلویی با بیان اینکه در گذشته ایران توسط استکبار جهانی کوچک شده است، اذعان داشت: ایران امروز یک سوم اوایل دوران قاجاریه است، یعنی جغرافیای سیاسی ایران در زمان اوایل قاجاریه، ۳ برابر ایران امروز بوده است و این کار استکبار جهانی بود که تکه‌های زیادی از ایران را جدا کرد.

وی با اشاره به دامنه نفوذ ایران در منطقه، تصریح کرد: در حال حاضر دامنه نفوذ ایران از مدیترانه تا کشمیر و دیگر نقاط ادامه دارد. اما آنهایی که معتقد به تمامیت ارضی و وطن خودشان هستند، باید لباس رزم بپوشند و به میدان بیایند و در مقابل توطئه‌های آمریکا و صهیونیست‌ها ایستادگی کنند. هرچند دشمنان خواب تجزیه ایران را به گور خواهند برد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در ادامه تاکید کرد: در واقع رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم سالگرد امام خمینی (ره) در حرم مطهر با سخنان مهم خود، یک پرده دیگر از پرده‌های نقش امام خمینی (ره) در پدیداری انقلاب اسلامی و تأسیس جمهوری اسلامی و مختصات مکتب و سیره ایشان را برداشتند.

وی با اشاره نقل خاطره‌ای از شهید مطهری بعد از دیدار وی با امام در پاریس، اظهار داشت: در زمان پیروزی انقلاب، شهید مطهری بعد از دیدار با امام در پاریس اشاره داشت که من چهار ویژگی را در ایمان امام دیدم. این ۴ ویژگی ایمان به خدا و وعده الهی که اگر ما خدا را یاری کنیم، خدا هم ما را یاری خواهد کرد. ایمان به هدف و راهی که پیش گرفته است، ایمان به مبارزه و ایمان به مردم بود.

استکبار جهانی به‌ دنبال نابودی و تجزیه کشور است

انبارلویی در ادامه تاکید کرد: کاری که امام انجام داد در دو قسمت سخت افزاری و نرم افزاری بوده است که در بخش سخت افزاری ضمن آنکه هیچکدام از قدرت‌های بزرگ و منطقه از امام حمایت نکردند، ابزار امام تنها یک تکه کاغذ و یک نوار بود. در عین حالی که در بخش نرم‌افزاری ابزار امام ایمان و امید بود.

ایمان و امید باعث ایستادگی مردم پای انقلاب شده است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به هجمه‌های تبلیغاتی دشمنان، گفت: باید دو کلید واژه ایمان و امید را به خاطر بسپاریم. آنچه که باعث ایستادگی مردم پای انقلاب شده است ایمان و امید است اما اگر پیچ تلویزیون‌های ماهواره را باز کنید، عامل ایمان و امید مردم مورد هدف امپریالیسم قرار دارد.

انبارلویی اذعان داشت: هرچند مردم پای انقلاب ایستادند و با خون شهدا پشتیبانی حقیقی و واقعی خود را انجام دادند. مردم نشان دادند می‌توان در برابر استکبار جهانی ایستادگی کرد و حمایت خود را از رهبر الهی خود حفظ کرد.