در مقابل حملات ترکیبی دشمن همه باید هوشیار باشند

ابراهیم رضایی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز کشور درگیر جنگ ترکیبی است، دشمنی دشمنان کم نشده بلکه از حالت کلاسیک به ترکیبی و استفاده از همه ابزارها همچون تحریم های ظالمانه، تبلیغات ضد ایرانی، اقدامات تروریستی، جنگ رسانه ای ، آشوب و حمایت از اغتشاشگران، اخلال در بازار ارز، ایران هراسی، تشویق نخبگان به مهاجرت و... تغییر یافته است.

 

وی افزود: هدف نهایی دشمن در حمله ترکیبی مشروعیت زدایی و ایجاد شکاف میان مردم و نظام، ناامیدسازی ملت ایران و فروپاشی اجتماعی و سیاسی کشور و تجزیه ایران بدون دخالت مستقیم است. در این شرایط که دشمن امید مردم را هدف گرفته است، همه باید هوشیار باشیم. حضرت آقا فرمودند که هر کسی مردم را از آینده ناامید کند برای دشمن کار کرده که اولین مخاطب این بیانات ما نمایندگان هستیم که در سال انتخابات به گونه ای سخن نگوییم که موجب نا امیدی مردم شویم و به خاطر چند تا رأی هر کاری خلاف مصالح ملت انجام ندهیم و مهمتر از موضع گیری، عملکرد ماست که در امیدآفرینی موثر است.

در مقابل حملات ترکیبی دشمن همه باید هوشیار باشند

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متولی اصلی امیدآفرینی دولت و قوه مجریه است، اظهار کرد: دولت اگرچه کارهای خوبی در داخل و خارج از کشور آغاز کرده، اما از آنجا که بین کار بنیادین و روزمره باید تفاوت قائل شد، آثار بسیاری از اقدامات دولت در زندگی روزمره و سفره مردم خود را نشان نداده است. مردم از گرانی و تورم رنج می برند. بسیاری از کالاها و اجناس به صورت روزانه گران می شود. باید به داد مردم و محرومین برسیم.