رئیس جبهه اصلاحات انتخاب شد +عکس

سیدحسن رسولی عضو جبهه اصلاحات در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی فارس با اشاره به برگزاری دومین جلسه از اعضای جدید این جبهه، گفت: عصر امروز دومین جلسه مجمع جدید جبهه اصلاحات برگزار شد و خانم آذر منصوری با رأی اعضا به عنوان رئیس جبهه اصلاحات انتخاب شد.

وی در پاسخ به این سؤال که بهزاد نبوی گزینه ریاست جبهه بوده است یا خیر، گفت: ایشان گزینه اصلی بودند و ما هر چه اصرار کردیم، قبول نکردند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب همچنین گفت: در نهایت خانم منصوری تنها کاندیدای ریاست جبهه بودند که با رأی اعضا، ریاست جبهه اصلاحات را بر عهده گرفتند.

رئیس جبهه اصلاحات انتخاب شد +عکس

رسولی در پایان خاطرنشان کرد: در این جلسه فقط رئیس جبهه اصلاحات مشخص شد و اعضای هیأت‌رئیسه و سخنگو در جلسات بعدی مشخص خواهند شد.

پیش از این محمدعلی باقری عضو جبهه اصلاحات و سخنگوی پیشین این جبهه در گفت‌وگو با فارس گفته بود: انشاءالله هفته آینده روز یک شنبه دومین جلسه مجمع جدید جبهه اصلاحات برگزار خواهد شد.

باقری گفته بود: در اجلاسیه دوم جبهه اصلاحات با رأی‌گیری از اعضا دبیر و هیأت‌‍رئیسه جبهه اصلاحات مشخص خواهند شد.

باقری خاطرنشان کرد: در اولین جلسه تمام اعضای جبهه اصلاحات اصرار داشتند که آقای نبوی مسئولیت جبهه را بر عهده بگیرند و ایشان قبول نمی‌کردند و دلیل دیر اعلام شدن رئیس جبهه همین موضوع هست که امیدواریم در جلسه دوم ایشان متقاعد شود و مسئولیت را بر عهده بگیرد.

 عضو جبهه اصلاحات در پاسخ به این سؤال که گزینه دیگری برای ریاست جبهه اصلاحات مطرح است گفت: طبیعتاً اگر ایشان به صورت قطعی این مسئولیت را قبول نکنند، به سراغ گزینه‌های دیگر خواهیم رفت.