پیام تسلیت رئیسی برای درگذشت پدر سه شهید

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با تسلیت درگذشت حاج محمود نوشیروانی، پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر مجیب‌الرحمن، محمد و حمیدالله نوشیروانی و دارنده نشان ملی ایثار اظهار کرد: این اسوه صبر و مقاومت که سه فرزند دلبند خود را در دفاع از کیان کشور، تقدیم گلستان ایثار و شهادت کرد و تا آخرین لحظات عمر، پاسدار آرمان‌های والای انقلاب و نظام اسلامی بود، نام نیک خود را در تاریخ این مرزو بوم برای همیشه ماندگار کرد.

پیام تسلیت رئیسی برای درگذشت پدر سه شهید

متن پیام تسلیت رئیس‌جمهور به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحوم حاج محمود نوشیروانی، پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر مجیب‌الرحمن، محمد و حمیدالله نوشیروانی و دارنده نشان ملی ایثار موجب تأثر خاطر شد.

این اسوه صبر و مقاومت که سه فرزند دلبند خود را در دفاع از کیان کشور، تقدیم گلستان ایثار و شهادت کرد و تا آخرین لحظات عمر، پاسدار آرمان‌های والای انقلاب و نظام اسلامی بود، نام نیک خود را در تاریخ این مرزو بوم برای همیشه ماندگار کرد.

اینجانب مصیبت وارده را به مردم شهیدپرور و مقاوم استان سیستان و بلوچستان به ویژه خانواده گرامی این مرحوم تسلیت می‌گویم و برای ایشان علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی از درگاه خداوند بزرگ مسألت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران