حمایت فرانسه از منافقین نقض حقوق بشر است

  محمدصالح جوکار ضمن محکوم کردن  میزبانی فرانسه از گردهمایی فرقه تروریستی منافقین، گفت: غربی ها همواره از جریان های تروریستی که برایشان کارآمد بوده اند حمایت می کنند و منافقین نیز در این راستا بحساب می آیند.

نماینده مردم یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فرانسوی ها از گروهک منافقین به عنوان ابزار فشار استفاده می کنند، اظهار کرد: در واقع آنها می خواهند با حمایت سیاسی و امنیتی از این گروهک تروریستی، بتوانند امتیازاتی را برای خودشان کسب کنند و اهدافشان را از طریق این گروهک پیش ببرند. به نوعی می توان گفت فرانسه می خواهد به عنوان مزدور از آنها استفاده کند.

وی ضمن بیان اینکه وطن فروشی منافقین بر همگان محرز است لذا زمانی که دیگر حمایتی از آنها صورت نگیرد حتما به کشورهایی که آنها را رها کرده اند پشت می کنند، ادامه داد: افرادی که هموطنان خودشان را کشته و خونشان را بر زمین ریخته اند، هیچگاه قابل اعتماد نیستند. امروزه مشاهده می شود که دولت آلبانی به مقر منافقین حمله کرده و اسناد و مدارکی بدست آورده که بیانگر نقض قوانین این کشور و حقوق بشر بوده که تایید کننده نکته مذکور است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه دیگر حمایت های اطلاعاتی و مالی ایالات متحده  و فرانسوی ها از منافقین نیز نمی تواند راه بجایی ببرد، افزود: در واقع این گروهک به پایان عمر خودش رسیده و اکنون شاهد دریوزگی آن ها هستیم.

حمایت فرانسه از منافقین نقض حقوق بشر است

جوکار گفت: در این میان نباید از یاد برد که امروزه فرانسوی ها با اعتراضات سراسری مردم خویش مواجه هستند و دولت این کشور هیچ پاسخی برای آنها ندارد و این مهم در حالیست که درصدد میزبانی از گروهک تروریستی به نام منافقین است؛ این موضوع نشان می دهد فرانسوی ها می خواهند با این اقدام تمرکز افکار عمومی را از اعتراضات سراسری منحرف کنند تا کمی از فشارهای سیاسی‌شان کاهش یابد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین می توان اذعان کرد فرانسوی ها از سوی دیگر در باتلاق گیر کرده اند زیرا از جمله حامیان اصلی منافقین بوده اند و امروزه نمی توانند به یکباره آنها را کنار بگذارند لذا مجبور به همراهی و حمایت هستند.