توطئه صهیونیستی با قرآن سوزی

در اوایل تیرماه امسال بود که سلوان مومیکا در سوئد و مقابل سفارت عراق دست به اهانت به قرآن زد و این موضوع با واکنش کشورهای اسلامی و مسلمانان مواجه شد. و دوباره اهانت به قرآن کریم تکرار شد.

سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی درباره اهداف این اقدام شنیع در کشوری مانند سوئد اعلام کرد که این فرد عامل موساد اسرائیل برای ایجاد تفرقه در جهان و اسلام‌هراسی است.

نکته جالب اینجاست که دولت سوئد که خود را دولتی بی طرف نشان می دهد در روزهای اخیر با وجود مواضع مردم و کشورهای اسلامی مجوز آتش زدن قرآن، پرچم عراق، عکس مراجع تقلید بزرگ شیعیان نظیر رهبر معظم انقلاب و آیت‌الله‌العظمی سیستانی را به این فرد دادهداست.

اینبار اما مردم عراق واکنشی شدید را نشان دادند و با حمله به سفارت سوئد آن را آتش زدند.

طبق گزارش رسانه ها مشخص شده که اهانت کننده به قرآن تبعه عراقی الاصل سوئدی است. در‌کنار وی فردی وجود دارد که با چهره ای خندان خود را نشان می دهد.

سلوان نجم نام این فرد است که جالب است بدانید که او را شیخ السامی یا همان شیخ یهودی می شناسند.

 شناخته می‌شود، او یک آشوری عراقی مقیم سوئد است. سلوان نجم بارها در فضای مجازی به مقدسات اسلامی توهین کرده است. برخی منابع مطبوعاتی مدعی هستند او عامل حمله به مدرسه کودکان در فرانسه هم بوده است.

سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان درباره اهداف اهانت به قرآن می گوید که شخصی که اقدام به قرآن‌سوزی در سوئد کرد یک عراقی مسیحی است که با موساد اسرائیلی در ارتباط است. سیدحسن نصرالله افزود: انتخاب یک مسیحی برای سوزاندن قرآن نشانه برنامه‌ریزی صهیونیست‌ها برای شعله‌ور کردن آتش فتنه میان مسلمانان و مسیحیان است.

 توطئه صهیونیستی با قرآن سوزی

آنچه مشهود است اینکه صهیونیست ها که در ماههای اخیر دچار از هم گسستگی در اسرائیل شده با چنین اقداماتی به دنبال فرار از منجلابی هستند که گیر افتاده اند و دست به چنین اقداماتی می زنند.

دبیرکل حزب‌الله لبنان به نکته بسیار مهمی اشاره کرد که نباید مغفول بماند، وی  با بیان اینکه اقدام واتیکان قابل توجه بود و کلیساهای عراق با انتشار بیانیه این حادثه را محکوم کردند، گفت: باید مسلمانان و مسیحیان برای جلوگیری از بی‌حرمتی به مقدسات و جلوگیری از شعله‌ور شدن آتش فتنه با یکدیگر همکاری کنند. موضع کشورهای عربی و اسلامی و اتحادیه عرب باعث شد غرب متنبه شود و اتحادیه اروپایی و آمریکا در قبال این حادثه موضع‌گیری کنند و سوئد نیز از موضعش عدول کند.

سیدحسن نصرالله تصریح کرد: باید از کشورها و حکومت‌های‌مان بخواهیم از اتحادیه اروپا بخواهند مانع تکرار چنین جنایاتی شود.

آنچه مشخص است اینکه اهانت به مقدسات کار سرویس اطلاعاتی موساد است که می خواهند جنگ صلیبی دیگری را در جهان ایجاد کنند.

اسلام هراسی هدف همیشگی صهیونیستها بوده و چنین اقدامی نشان می دهد که وقتی اسرائیل امنیت ندارد دست به هر دیوانه بازی و رد شدن از خط قرمزها می کند.

این روزها اختلافات غربی ها با سران رژیم صهیونیستی به ویژه نتانیاهو بیش از گذشته علنی شده است.

اسرائیل می خواهد با رویارویی اسلام و غرب تنش ها را از خود دور کند و دست به چنین اقدامات شنیعی می زند.

وظیفه کشورهای اسلامی این است که پروژه صهیونیستها را متوقف کنند و اخراج سفرای سوئد از کشورهای اسلامی در جهت همین هدف و ختم شدن غائله است.