علت رفتارهای عجیب جو بایدن/ دموکرات و جمهوری خواه در آمریکا فرقی ندارد

  یعقوب رضازاده ، عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با افکارنیوز با اشاره به تنش های داخلی و سیاسی آمریکا بیان کرد: در کل تاریخ آمریکا یک رئیس جمهور منتخبی که واقعا انتخاب شده مردم باشد و به آن اعتماد داشته باشند و رئیس جمهوری باشد که از روی عقل آمریکا را اداره کند، وجود نداشته است و کسی چنین رئیس جمهوری را نمی شناسد.

وی با بیان اینکه بیشتر آن ها یا به دنبال جنگ و تنش بوده اند یا درصدد کشورگشایی، یادآور شد که چه در زمان بوش پدر و پسر، ریگان و کارتر و چه ترامپ و بایدن همین تفکر و وضعیت وجود داشته است. چنین وضعیتی متاسفانه ماهیت خودخواهی روسای جمهور آمریکا را می رساند.

رضازاده ادامه داد: بنابراین متاسفانه این روسای جمهور در طول تاریخ به ویژه پس از انقلاب ایران رویه اشتباهی را در پیش گرفتند که بیشترین ضربه را به خودشان زد. افرادی که منتخب شدند نه تنها نتوانستند دموکراسی برای کشور خودشان ایجاد کنند بلکه این تفکر خودخواهانه و جنگ طلبانه را به سایر نقاط دنیا به ویژه غرب آسیا کشاندند.

این عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: تمام آن ها با استقرار در پایگاه های نظامی و تقویت سارمان و ها و گروهک های تروریستی، تقویت مواد مخدر آشوب را به خاورمیانه کشاندند و در نهایت نیز با ایجاد داعش تمام توان خود را بر نابودی غرب آسیا و نقاط مختلف دینا متمرکز کردند.

او عنوان کرد: اکنون نیز بعد از افتضاحاتی که ترامپ در دوران ریاست جمهوری خود به بار آورد نشان داد که دموکرات و جمهوری خواهان آمریکایی با یکدیگر فرقی ندارند و هر کدام به شیوه خودشان در یک مسیر حرکت می کنند.

رضازاده گفت: اکنون نیز در فضای سیاسی آمریکا تنش و اختلاف نظر وجود دارد و حواشی حول محور جو بایدن، رئیس جمهور فعلی آمریکا موحب تشدید این اختلافات شده است. بایدن حتی کنترل خودش را هم ندارد و حرکات و رفتارها و صحبت های تعجب برانگیز است.

علت رفتارهای عجیب جو بایدن/ دموکرات و جمهوری خواه در آمریکا فرقی ندارد

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس درانتها خاطرنشان کرد: لذا چنین روالی باعث شده است که افتضاحات زیادی در داخل کشور و حتی در عرصه بین المللی به دست آورند و جایگاهشان از دست رفته است. امیدوار هستیم مردم آمریکا با انتخاب افراد مناسب در دوره بعدی انتخاب ریاست جمهوری کشورشان متوجه شوند که روسای پیشین چه جنایت هایی را مرتکب شدند و جلوی این ظلم را بگیرند.