به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، محمود احمدینژاد رئیس جمهور کشورمان در مراسم افتتاح مجتمع تولید آهن اسفنجی شهید خرازی در مجتمع فولاد مبارکه اصفهان با اشاره به ولادت حضرت مهدی(عج) به کارکنان و همچنین مردم اصفهان، گفت: حضرت مهدی(عج) مرکز نجات، غیرت و محبت برای تمام جهان است و ایشان نقطه اصلی اندیشههای نورانی و تاریخساز و امید مردم با ایمان در دنیا است.

وی افزود: اصفهان و مردم آن دیار تجلی تمام زیبایی‌ها است و تاکنون در مورد آن سخن بسیار گفته شده است اما به نظر من اصفهان دیار عاشقان و یاوران امام زمان(عج) است.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه حادثه‌ای مهمتر از وجود نورانی امام زمان(عج) و قیام ایشان وجود ندارد، تصریح کرد: ایشان مظهر تمام خوبی‌ها و تجلی تمام زیبایی‌ها هستند و آمده است تا منشأ تمام خیرات، خوبی‌ها و برکت‌ها برای نوع انسان باشد و آنرا در جهان جاری کند.

احمدی‌نژاد گفت: امام زمان(عج) آمده است تا رسالت پیامبر گرامی اسلام را کامل کند و جریان عدالت را در تمام جهان برپا کند.

وی افزود: ایشان می‌آیند تا انسانیت انسان را دوباره به ما هدیه کند. امروز ما شاهدیم در طول تاریخ چشمه انسانیت خشک شده است و استعدادهای انسان‌ها در زیر پای ستمگران و ظالمان خشکیده است.

وی افزود: ایشان باید بیایند تا تمام پرده‌ها را کنار بزنند و بار دیگر تمام زیبایی‌ها را به انسان عرضه کنند.

رئیس جمهور در ادامه سخنان خود تصریح کرد: خدا را شکر می‌کنم که امروز عطری در فضای عالم بشری منتشر شده است و اندیشه‌های تمام ملت‌ها به سمت یگانه عالم حرکت می‌کند.

احمدی‌نژاد گفت: امروز همه مدعیان تاریخ بشر و در وسط میدان چرخ خود را زده‌اند و امکانات و توانایی‌های خود را نشان داده‌اند و حاصل آن این وضع نابسامان است.

وی افزود: این شرایط وحشتناک که هم‌اکنون نزدیک به ۳ میلیارد انسان فقیر در دنیا زندگی می‌کند و انسان‌های زیادی به خاطر شرایط سخت به خاک هلاکت می‌افتند که تمام آنها محصول میانداری انسان‌های ناصالح است.

رئیس جمهور ادامه داد: خدا را شکر می‌کنم که کاروان آنها به پایان رسیده است و سوخت آنها تمام شده است و جهان برای دوران درخشان حاکمیت امام عصر آماده می‌شود.

احمدی‌نژاد گفت: در این میان مردم ایران نیز با تقدیم بیش از ۲۰۰ هزار شهید نقش خود را برای بالا بردن پرچم انسانیت نشان داده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت ساختن ایران گفت: امروز ساختن ایران بالا بردن پرچم تمام خوبی‌های الهی در عالم است.

رئیس جمهور ادامه داد: همه شما همه ملت‌های عالم و تاریخ را در نظر خود بیاورید، آیا جز این است که ملت ایران ظرفیت آنرا دارد که برای برپایی حکومت جهانی پیشگام شود؟

احمدی‌نژاد در ادامه سخنان خود تصریح کرد: چشم تمام ملت‌ها و امید آنها به اینجاست و مجاهدت ملت ایران مانند عطری در عالم منتشر شده است.

وی افزود: ملت ایران با آمدن امام لبیک گفتند و شهدا، آزادگان و جانبازان پیامی الهی را در جهان منتشر کرده‌اند.

رئیس جمهور با اشاره به سفر خود به آمریکای جنوبی و ترسیم موقعیت فعلی این منطقه ادامه داد: آمریکای جنوبی صدها سال است که در پرده‌ای از ظلم قرار دارد.

احمدی‌نژاد گفت: در این منطقه نزدیک به ۴۵۰ میلیون انسان زندگی می‌کند و معادن و فلزات و ذخایر عظیم نفتی در آنجا وجود دارد. تنها کشور برزیل به اندازه ۴ برابر ایران وسعت دارد.

وی افزود: اما از نزدیک به ۲۰۰ میلیون نفر از این کشور ۱۵۰ تا ۱۶۰ میلیون نفر در فقر زندگی می‌کنند و نزدیک به ۱۰ میلیون نفر از کسانی که از اروپا مهاجرت کرده‌اند، تمام ثروت آنجا را در دست دارند.

رئیس جمهور در ادامه تصریح کرد: در آنجا هرکجا زن و مردی بر ضد این استکبار قیام کردند، سرکوب شدند و اروپایی‌ها به محض اینکه تیر و تفنگی بدست آوردند، کشتی ساختند به این منطقه هجوم آوردند.

رئیس جمهور با اشاره به میزان برق در این منطقه گفت: در پایتخت ۸ میلیون نفری برزیل نزدیک به دو سوم آنان در حلبی‌آبادها زندگی می‌کنند.

احمدی‌نژاد با اشاره به دیدار خود با فرهیختگان و نخبگان برزیل گفت: آنان به درخواست خود با ما دیدار کردند و نکته اصلی تمام سخنان آنها این بود که چشم آنها امروز به ایران است.

وی در ادامه با اشاره به که امروز ساختن ایران بالا بردن پرچم عزت و سرافرازی است، گفت: ساختن ایران امروز بالاترین کار انقلابی است. امروز باید ایران ساخته شود.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه باید در ساختن ایران از کار و اندیشه ایرانی استفاده کرد، گفت: ما باید تلاش کنیم تا به کمک پیمانکاران، کارشناسان و متخصصان ایرانی و با توانایی ملت ایران تلاش کنیم تا با اتکاء به خود ایران را بسازیم و راهی جز این نداریم.

احمدی‌نژاد با اشاره به وجود معادن عظیم آهن در کویر لوت با خلوص بیش از ۹۵ درصد گفت: تنها در یکی از این کشویات معدنی با ۵۰ میلیارد تن ذخیره آهن کشف شده است.

وی افزود: باید بتوانیم با بهره‌برداری از این معادن نیازهای خودمان را تامین کنیم.

رئیس جمهور در پایان از تلاش کارکنان و کارشناسان مجتمع فولاد مبارکه برای خودکفایی کشور تشکر کرد.