سیم‌کارت با قیمت مناسب‌ برای زائران اربعین

  عیسی زارع‌پور ، وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات ، پیش از ظهر امروز (چهارشنبه، 25 مردادماه) در حاشیه برگزاری جلسه هیات دولت،‌ گفت: برنامه دولت این است که تا پایان دولت ۲۰ میلیون خانوار تحت پوشش فیبر نوری قرار گیرند.

وی در خصوص آخرین تمهیدات وزارت ارتباطات برای پشتیبانی از مراسم اربعین ، گفت: هفته گذشته هیئتی را به کشور عراق فرستادیم و با بخش‌های مختلف جلساتی داشتند. توافق شده سیم کارت عراقی با قیمت مناسب‌تری در اختیار زائران قرار گیرد و هزینه رومینگ کاهش پیدا کند.

زارع‌پور تصریح کرد: امیدواریم امسال خدمات اربعین برای زوار در داخل و خارج از مرزهای ایران کیفیت بهتری داشته باشد.

وی در خصوص برنامه‌های فضایی پیش‌رو، گفت: در حوزه فضایی برنامه‌های متعددی پیش‌بینی شده که عمدتاً در نیمه دوم سال انجام خواهد شد. ماهواره‌های متعددی آماده پرتاب است.

وزیر ارتباطات در خصوص همکاری‌های فضایی با روسیه نیز گفت: همکاری راهبردی خوبی در حوزه‌ی فضایی با روسیه داریم.

سیم‌کارت با قیمت مناسب‌ برای زائران اربعین

وی گفت: در مدت اخیر بیش از ۱۰۰ مورد درخواست از سوی اهالی برخی محلات تهران برای حذف دکل‌های «بی تی اس» داشته‌ایم که در حال مذاکره با شهرداری‌ها برای حل این مسأله هستیم.

وی افزود: همین امروز در جلسه هیأت دولت یکی از همکاران طوماری با ۵۰ امضا به من داد که درخواست برداشتن یک دکل «بی تی اس» در یکی از محلات را داشت که این موضوع قطعاً در کاهش کیفیت آنتن‌دهی تلفن‌های همراه تأثیر خواهد داشت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه شبانه‌روز در تلاش هستیم تا یک شبکه پر سرعت را برای مردم عزیز فراهم کنیم، از شهروندان خواست چنانچه موردی از اختلال در تماس‌ها وجود داشت، از طریق سامانه نظارتی شبانه‌روزی وزارتخانه به سرشماره ۱۹۵ اعلام کنند.