توجه دولت به ترمیم نقص ها و ارتباط بیشتر با مردم

فداحسین مالکی ، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با افکارنیوز درمورد تمجید اخیر رهبر انقلاب از دولت مطرح کرد: در سال 1401 و ماه های گذشته، شرایط سختی را ازلحاظ فرهنگی، امنیتی، تزلزل های اجتماعی و مصائب اقتصادی پشت سر گذاشتیم. اما نکته ای که باعث مباهات است عبور سربلند ملت ایران از سختی های مذکور بود.

وی افزود: درهمین راستا حتما ایراداتی به قوه مقننه یا مجریه وارد است اما حال که به قله نزدیک شده ایم، دید بهتری داریم و می توانیم به روزهای روشن تر امیدوار باشیم. چه بسا که دستاوردهای دولت در حوزه اقتصادی و بین الملل نیز همین نوید را می دهد.

مالکی عنوان کرد: اخیرا نیز شاهد بودیم به رغم تلاش شبانه روزی و همه جانبه دشمنان جمهوری اسلامی ایران، تلاش مستمر شخص آقای رییس جمهور و سایر اعضای هیات دولت، سبب تمجید مقام معظم رهبری از دولت سیزدهم شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: اگر روند فعالیت دولت در برخی از بخش ها تقویت و برخی قسمت ها ترمیم شود، شرایط بسیار بهتری را برای ماه های باقیمانده از عمر دولت می توان پیش بینی کرد.

او معتقد است  تمجید رهبر معظم انقلاب از دولت، مسوولیت های بیشتری را بر دوش رییس جمهور گذاشت. همانطور که ما بارها تاکید کرده ایم یکی از این مسئولیت ها، تصحیح نواقص در بخشی از بدنه دولت است که با ترمیم و افزایش کارآمدی این بخش ها، قطعا در ماه های آینده شاهد موفقیت بیشتری خواهیم بود.

توجه دولت به ترمیم نقص ها و ارتباط بیشتر با مردم

مالکی با بیان اینکه همچنین موفقیت های دولت در حوزه بین الملل می تواند موجب بهبود معیشت مردم و ارتقا سطح اقتصادی کشور شود، اشاره کرد: اخیرا نیز کشورمان عضو پیمان همکاری های شانگهای و گروه بریکس شده است که تمام این دستاوردها به همت دولتمردان بوده است اما مهم این است که بتوانند از این نتیجه منافعی را کسب کنند.

وی درانتهای صحبت هایش به لزوم ارتباط بیشتر دولت با مردم اشاره کرد و گفت: لازم است که دولت برای نشان دادن دستاوردهایش در تمام حوزه ها بیشتر با مردم ارتباط بگیرد و به نظر من و تمام نمایندگان مجلس آقای رییس جمهور با این پشتوانه حمایتی و تمجید رهبرمعظم انقلاب، گام دوم مدیریت خود را با جدیدت و قدرت بیشتری برخواند داشت.