رسانه‌های معاند از رژیم صهیونیستی خط می‌گیرند

  ابراهیم عزیزی با اشاره به دیدار اخیر وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی با خبرنگاران ضدانقلاب ، اظهار داشت: تحرکات رژیم صهیونیستی علیه ایران و اقدام آنان برای تحریک برخی از گروه‌ها و عناصر وابسته از جمله خبرنگاران رسانه‌های فارسی زبان علیه جمهوری اسلامی ایران تازگی ندارد.

وی بیان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران علی رغم اینکه سال گذشته از همه ابزارهای رسانه‌ای خود استفاده کردند تا ایران را به آشوب و بی ثباتی بکشانند، اما به اهدافشان نرسیدند و الان هم مجدداً می‌خواهند با حمله رسانه‌ای سنگین، در کشورمان درگیری ایجاد کنند که راه به جایی نخواهند برد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سال‌هاست دشمنان جمهوری اسلامی ایران و رژیم صهیونیستی به شیوه‌های مختلف سعی می‌کنند و همه ظرفیت‌های خود را به کار می‌گیرند تا به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند اما هر بار شکست می‌خورند.

عزیزی ادامه داد: اقدام اخیر رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی و برگزاری جلسه وزیر اطلاعات صهیونیست‌ها با خبرنگاران ضدانقلاب فاقد وجاهت سیاسی و قانونی بوده و از اعتبار ساقط است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آنان برخی از اصحاب رسانه ضد انقلاب را دور هم جمع کردند و به دنبال آن هستند که این افراد را تحریک کنند تا در مسیر تداوم اسلام و انقلاب اسلامی سنگ‌اندازی کنند که قطعاً شکست خواهند خورد.

رسانه‌های معاند از رژیم صهیونیستی خط می‌گیرند

عزیزی با تاکید بر اینکه رسانه‌های فارسی زبان و خبرنگاران جریان‌های معاند نشان دادند که وابسته به صهیونیست‌ها هستند و از آنان خط می‌گیرند، گفت: آنان با اتکا به ابزار رسانه و با جنگ ترکیبی می‌خواهند فشارهای بین‌المللی بر جمهوری اسلامی ایران وارد کنند که این بار هم شکست خواهند خورد.