حضور فرزند شهید حججی در دیدار با رهبری

 شهید «محسن حُجَجی» از نیروهای مدافع حرم لشکر زرهی ۸ نجف اشرف در سوریه، متولد ۲۱ تیر ۱۳۷۰ بود و در ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ در عملیاتی در گذرگاه مرزی الولید (منطقه مرزیِ بین سوریه و عراق) به اسارت عناصر گروهک تروریستی داعش درآمد و دو روز بعد غریبانه و به‌طرز ناجوانمردانه‌ای به شهادت رسید.

مراسم تشییع پیکر شهید حججی در پنجم مهر ماه ۱۳۹۶ با حضور گسترده مردم متدین و شهیدپرور، رؤسای قوا و مسئولان لشکری و کشوری در تهران برگزار شد و مقام معظم رهبری نیز پیش از مراسم تشییع، در جمع اعضای خانواده و کنار تابوت این شهید مدافع حرم حضور یافتند.

پیکر بی‌سر شهید حججی در تاریخ ۴ مهر در مشهد مقدس و حرم مطهر علی بن موسی الرضا (ع) و در تاریخ ۶ مهر نیز در اصفهان و نجف‌آباد تشییع و در یادمان شهدای نجف‌آباد به خاک سپرده و از تندیس یادبود وی نیز روز ۸ آبان ۱۳۹۶ در مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی رونمایی شد.

دیدار پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس و مقاومت با رهبر انقلاب/گزارش تصویری

از شهید حججی یک فرزند پسر به یادگار مانده است؛ «علی حججی» متولد ۲۴ فروردین ۹۵ و در زمان شهادت پدرش یک سال و نیمه بوده است.

فرزند شهید حججی در دیدار امروز شماری از پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس و مقاومت با فرمانده معظم کل قوا در حسینیه امام خمینی (ره) حضور داشته است.