فرمانده سپاه: بسیاری از دشمنان ایران و اسلام به زباله‌دان تاریخ رفته‌اند

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه صبح امروز (پنجشنبه، ۶ مهرماه) در جمع وابستگان و بازنشستگان سپاه پاسداران، گفت: این فرصت یک فرصت برای یک دیدار آسمانی با مردان اهل بهشت است.

وی افزود: این حسینیه‌ امروز عطر و بوی جهاد، رایحه دل‌انگیز شهادت، شمیم غیرت، جوانمردی، صلابت، استواری، وفاداری، فداکاری، ایمان، اخلاق، انسانیت و تواضع را می‌دهد.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه انسان‌هایی که اینجا نشسته‌اند ۴۳ سال قبل در چنین روزهایی عازم سفری بودند که بازگشت آن از مبهم بود، تصریح کرد: هیچ‌کدام از شما نمی‌دانست که آیا بازمی‌گردد یا راهی بهشت می‌شود. خانه‌های شما دروازه‌‌های بهشت شده بود.

وی ادامه داد: همه شما جوان بودید، این چین و چروک در صورت‌های ما و موهای سفید البته راز یک خوشبختی و سعادت است که آنانی که ۴۳ سال قبل به میدان رفته‌اند، هنوز زنده‌اند، هنوز در میدان هستند و هنوز نفس جهاد می‌کشند.

فرمانده کل سپاه، گفت: معلوم است که هنوز نگذاشته‌اید دشمن به هدف خود برسد چون شما بعد از ۴ دهه هنوز هستید، مهم است که ما پیش رفته‌ایم. دشمن به آرزوهایش نرسیده است که شما اینجا هستید. 

فرمانده سپاه: بسیاری از دشمنان ایران و اسلام به زباله‌دان تاریخ رفته‌اند

وی افزود: همه شما شاهد درخشش‌ها و شاهد برخی از روال‌ها و به زباله‌دان رفتن بسیاری از قدرت‌ها، زمین‌گیر شدن شیاطین، ناکام‌شدن دشمنان اسلام و ایران هستید.

سرلشکر سلامی خطاب به پیشکسوتان و بازنشستگان سپاه، گفت: شما سال‌های سختی را در میدان گذرانده‌اید، عقب نشستید و تا جنگ به پایان نرسید به عقب بازنگشتید. در کرخه، کارون، هور، بازی دراز، کنجان‌چم، قلاویزان، عبور از میدان‌های مین و سیم‌های خاردار، تن خود را به تیر می‌زدید و از میان باران گلوله می‌گذشتید. 

وی ادامه داد: شما مناجات می‌خواندید و تکبیر می‌گفتید، از ولایت دفاع می‌کردید و از هیچ چیز هراس نداشتید. شما مردان آن دل‌های سخت هستید، شما بر سلاح‌ها، قدرت‌ها، موشک‌ها، هواپیماها، توپ‌ها و تانک‌ها غلبه کردید.