تلاش ضد انقلاب در زاهدان برای احیای دوباره آشوب و اغتشاش

سید مجید میراحمدی معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور ، گفت: بعد از  شکست پروژه معاندین و ضد انقلاب در ۲۵ شهریور امسال که ضدانقلاب تلاش زیادی به خرج دادند تا مجدداً  آشوب و اغتشاشات را در کشور شعله‌ور کند ولی با بی اعتنایی محض مواجه شدند.

وی با بیان اینکه یاس و ناامیدی بر معاندین و ضدانقلاب چیره شده است، تصریح کرد: آن‌ها تلاش کردند با فراخوان سراسری و با استفاده از همه ظرفیت‌هایشان برای شرکت در نماز جمعه این هفته زاهدان و ایجاد اغتشاش و درگیری بعد از اتمام خطبه‌های نماز جمعه و تکرار سناریوی حوادث سال گذشته و کشته‌سازی، مجدداً ناامنی و آشوب را در این استان رقم بزنند و آن را به سایر شهرهای کشور نیز توسعه دهند و به اغتشاش‌گران تنفس مصنوعی بدهند.

تلاش ضد انقلاب در زاهدان برای احیای دوباره آشوب و اغتشاش

میراحمدی تصریح کرد: اما مردم زاهدان در قبال این فراخوان ها هوشیار بودند و بعد از اتمام نماز جمعه به جز ۳۰ ــ ۴۰ نفر اراذل و اوباش که شعارهایی سر دادند با بی‌اعتنایی سایرین مواجه و از ترس به داخل مسجد برگشتند تا از برخورد و دستگیری نیروهای امنیتی و انتظامی در امان باشند.

وی افزود: بقیه نمازگزاران با آرامش و بدون هرگونه اقدامی و بی اعتنایی کامل محل را ترک کردند و این هم شکست دومی بود که ضد انقلاب بعد از ۲۵ شهریور با آن مواجه شد. بنگاه‌های دروغ پرکنی اینترنشنال و بی‌ بی سی درحال انتشار اخبار کذبی هستند که دروغ محض است شهر در شرایط کامل عادی و آرام است.