واکنش وزیر کشور به ماجرای آرمیتا گراوند

وحیدی وزیر کشور در پاسخ به سوالی درباره حادثه پیش آمده برای آرمیتا گراوند گفت: این موضوع کاملا روشن و شفاف است. حادثه‌ای بوده که به موقع توسط شهرداری و دستگاه‌های مربوطه رسیدگی شده است.

وی افزود: پدر و مادر او نیز روشن و شفاف در این باره حرف زدند، اما کسانی که به جان این دختر به هیچ وجه اهمیت نمی‌دهند، تلاش کردند و تلاش می‌کنند آن را به موضوعی برای اغتشاش تبدیل کنند که خدا را شکر دروغگویی‌شان باعث رسوایی‌شان شده و کسی حرفهایشان را مورد توجه قرار نمی‌دهد.

وحیدی ادامه داد: این موضوع بسیار روشن و شفاف است، اتفاق و حادثه‌ای که ممکن است هر لحظه در هر جای کشور و یا هر نقطه‌ای اتفاق بیافتد.

وزیر کشور بیان کرد: دشمنان کشور و آن‌هایی که نمی‌خواهند امنیت روانی در جامعه باشد، به خصوص شکست خوردگان که تلاش کردند کشور را به آشوب بکشانند و از ملت تو دهنی خوردند، حالا نیز سعی می‌کنند، هر مسئله و ماجرایی را به آن چیزی که خود علاقه دارند تبدیل کنند و سوءاستفاده‌های خود را داشته باشند.

واکنش وزیر کشور به ماجرای آرمیتا گراوند

وی با بیان اینکه خوب متاسفانه این موضوع برای دختر خانم جوان هم پیش آمد. ملت ما به دروغگویی‌های این‌ها و ساختن داستان‌هایی برای التیام درد خودشان که نتوانستند در بین مردم اغتشاش ایجاد کنند عادت کرده است. عجیب آن است که از هر ماجرایی به جای همدردی، آن را موضوعی برای سوء استفاده‌های خود قرار می‌دهند که بسیار زشت و سرزنش آمیز است.