رژیم‌صهیونیستی مسیر افول و فروپاشی را طی می‌کند

 «احمد وحیدی » در تحلیل خود از عملیات طوفان الاقصی گفت: عملیات الاقصی با قدرت برتر طراحی شد و عملیاتی غافلگیرانه‌ بود.

وزیر کشور با اشاره به شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی و پایداری مردم فلسطین گفت: مردم فلسطین با وجود حملات وحشیانه و سبعانه رژیم صهیونیستی با پایداری در میدان نبرد باقی ماندند و با افتخار علی‌رغم انبوهی از خسارت‌های وارده همچنان مقاومت می‌کنند.

وحیدی با اشاره به «ددمنشی رژیم صهیونیستی» اظهار کرد: رژیم صهیونیستی با نسل‌کشتی و جنایت علیه بشریت چهره کَریه‌اش را به جهانیان نشان داد.

وزیر کشور به «موضع آمریکا و سکوت غربی‌ها» اشاره کرد و گفت: آمریکا از جنایات ضد بشری و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی دفاع کرده و این جنایات را تایید می‌کنند و به رژیم صهیونیستی برای ادامه این جنایات چراغ سبز نشان می‌دهند،این رفتارها بسیار عبرت آمیز است.

وحیدی گفت: سکوت غربی‌ها و بستن چشم‌هایشان در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی پیامدهای مهمی دارد و می‌تواند معادلات منطقه را وارد مسیر جدیدی کند. امروز الحمدالله مقاومت قوی و استوار در میدان است و رژیم صهیونیستی در پس این رویداد، مسیر افول و فروپاشی را هر چه سریعتر طی خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، عملیات بی نظیر مقاومت فلسطین با نام «طوفان الاقصی» در سرزمین های اشغالی که از ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) آغاز شده است، مقامات آمریکایی برای نجات رژیم صهیونیستی از شکست به صف شده اند و حمایت همه جانبه خود از صهیونیست ها را هم در کلام و هم در ارسال انبوه سلاح به اثبات رساندند.

ارتش رژیم صهیونیستی که در عملیات طوفان الاقصی غافلگیر شده و توان مقابله با نیروهای مقاومت را ندارد، برای جبران شکست خود اقدام به بمباران وحشیانه شهر غزه و مردم آن کرده است.

امیر عبداللهیان وزیر امورخارجه کشورمان در راستای حمایت از مردم غزه، به عراق، لبنان و سوریه سفر کرد.

وزیر امورخارجه کشورمان در کنفرانس خبری در لبنان تاکید کرد: تعیین ساعت صفر در اختیار مقاومت است و همه دست‌ها روی ماشه شلیک قرار دارد.

رژیم‌صهیونیستی مسیر افول و فروپاشی را طی می‌کند

امیر عبداللهیان در این سفر با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان هم دیدار کرد.

بعد از پیروزی حماس،رهبر انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه قتل‌ عام مردم غزه بلای بزرگتری بر سر صهیونیست‌ها می‌آورد، تاکید کردند: رژیم غاصب صهیونیستی هم از لحاظ نظامی و هم اطلاعاتی شکست غیر قابل ترمیم خورده است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به تلاش رژیم خبیث برای مظلوم‌نمایی و کمک رسانه‌ها استکباری جهان برای القاء این موضوع در افکارعمومی جهانیان، گفتند: این مظلوم‌نمایی «صددرصد خلاف واقع و دروغ» است و هیچکس نمی‌تواند از این هیولای دیوسیرت، چهره‌ای مظلوم بسازد.

رهبر انقلاب با اشاره به ضرورت عکس‌العمل دنیای اسلام در مقابل جنایات صهیونیست‌ها، افزودند: البته همه دنیای اسلام موظف به حمایت از ملت فلسطین هستند.