نُجَباء منتظر یک اشاره برای ورود به میدان غزه

 شیخ «اکرم الکعبی» دبیرکل جنبش نجبای عراق امروز (۲۴ مهر) به طور جداگانه در تماس تلفنی با « اسماعیل هنیه » رئیس دفتر سیاسی حماس و «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، بر آمادگی نُجَباء برای ارائه هرگونه کمک و همچنین ورود داوطلبان استشهادی به غزه تأکید کرد.

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در تماس تلفنی با رئیس دفتر سیاسی حماس، با تبریک عملیات «طوفان الأقصی» گفت: «شما با این پیروزی بزرگ و ضربه غافلگیرانه و سختی که به دشمن وارد کردید، مایه دلگرمی امت اسلامی و همه جهان شدید».

وی با اعلام آمادگی کامل جنبش نُجَباء برای حمایت حداکثری از مقاومت فلسطین، افزود: «طبق میثاقی که بسته‌ایم، با صفر تا صد تسلیحات، نیروی انسانی و امکاناتمان پشتیبان شماییم و هرگونه صلاح ببینید مهیای کمک هستیم».

شیخ اکرم الکعبی در این باره تأکید کرد: «همه برادران ما برای نصرت فلسطین و قدس شریف بی‌تاب و منتظرند. افراد زیادی ـ حتی استشهادی‌ها ـ به‌صورت فوج‌فوج نزد ما می‌آیند و برای اعزام به غزه اعلام داوطلبی می‌کنند».

وی در ادامه، گزارشی از اوضاع میدانی و تحولات جاری ارائه کرد و اظهار داشت: با توفیق الهی، ضربه‌ای راهبردی به دشمن وارد شد که تاریخ جدیدی را رقم خواهد زد و به امید خدا [این عملیات] شروع زوال اشغالگری از سرزمین ما و قدس ما و مسجد الاقصای ماست.

دبیرکل جنبش نجباء در تماس تلفنی با زیاد النخاله، دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین نیز گفت که نجباء با همه نیروها و توانایی‌هایش در کنار فلسطین است و افزود:‌«دعا و سلاح ما با شماست».

نُجَباء منتظر یک اشاره برای ورود به میدان غزه

اکرم الکعبی تأکید کرد: «با اشتیاق و مسرّت، پیروزی‌های شما و هزیمت دشمن را که حاصل مجاهدت و صبر اهالی غزه است، دنبال می‌کنیم. منتظر یک اشاره هستیم و ان‌شاءالله کم نخواهیم گذاشت».

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم در این ارتباط تلفنی، شرایط مقاومت و روحیه مردم غزه را عالی توصیف کرد و افزود: «با وجود غرش جنگنده‌ها و تانک‌ها و هیاهوی رسانه‌ای دشمن، ما به ایستادگی در برابر اسرائیل ادامه می‎دهیم؛ زیرا این نبرد را تکلیفی الهی می‌دانیم».