زوال رژیم صهیونیستی گزینه ای واقعی و شدنی است

  ابوالفضل عموئی با اشاره به اینکه  بعدازظهر امروز جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی برای بررسی تحولات فلسطین برگزار شد گفت: در این جلسه آقای خالد قدومی رئیس دفتر حرکت مقاومت اسلامی (حماس) در تهران، با تشریح ابعاد عملیات طوفان الاقصی مطرح کرد که زوال رژیم صهیونیستی یک گزینه واقعی و شدنی است که با عنایت الهی و هماهنگی مقاومت رخ خواهد داد. 

وی ادامه داد: قدومی با اشاره به اینکه در کنار صحنه جنگ در روی زمین، میدان دوم جنگ، عرصه جنگ روایت‌هاست، گفت که صهیونیست ها در جنگ رسانه ای ادعا کردند که حماس اقدام به بریدن سرها کرده است ولی بعدا مجبور شدند  این ادعا را پس بگیرند. حماس هرگز دست به چنین اقداماتی نزده است و این ادعاها تلاش برای زیر سوال بردن هدف حماس یعنی دفاع از مردم و سرزمین فلسطین بود که ناکام ماند. 

این نماینده مجلس بیان کرد: نماینده جنبش حماس تاکید کرد که عملیات طوفان الاقصی به پایان نرسیده و با توسعه در کرانه باختری و سرزمین های ۱۹۴۸ تا آزادی فلسطین ادامه پیدا خواهد کرد.

زوال رژیم صهیونیستی گزینه ای واقعی و شدنی است

عموئی ادامه داد: در این جلسه آقای شوشتری دستیار وزیر امور خارجه کشورمان هم گزارشی از اقدامات وزارت امور خارجه در حوزه دیپلماسی منطقه ای و بین المللی در جهت دفاع از مردم فلسطین ارائه کرد. 

 این نشست، سومین نشست فوق العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی برای پیگیری تحولات جاری فلسطین در یک هفته گذشته بود.