سکوت سلبریتی ها در جنایات رژیم صهیونیستی/ حمایت از مردم مظلوم فلسطین هشتگ ندارد؟

بمب های فسفری و موشک های رژیم صهیونیستی هر روز بر سر مردم مظلوم غزه آوار می شود و فیلمها و تصاویر ارسالی از فلسطین نشان میدهد رژیم صهیونیستی به قصد نسل کشی حتی زنان و کودکان فلسطینی را آماج حملات خود قرار داده اند.

تصویر کودک شش ماهه شهید شده و با کودکانی که در آغوش پدر جان سپردند آنقدر تلخ و سخت است که مطمئنا باعث می شود هر انسان با وجدانی خشم و ازجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی نشان دهد.

برخی از هنرمندان و بازیگران کشورمان مانند علیرام نورایی، علیرضا خمسه، آزیتا ترکاشوند، ملیکا زارعی، رضا رشیدپور، علی قلیچ، ژیلا صادقی، حامد سلطانی و جواد قارایی به کودک کشی رژیم صهیونیستی واکنش نشان داده و خشم خود را از اقدامات اسرائیل نشان دادند اما بسیاری از بازیگران و سلبریتی ها در مقابل اقدامات اسرائیل سکوت پیشه کرده اند.

ملیکا زارعی یا همان خاله شادونه در استوری اینستاگرام به مظلومیت کودکان غزه واکنش نشان داد و نوشت: مگر می‌شود در این روزها که روز جهانی کودک است، تصاویر دردناک کودکان بی‌گناه و معصوم غزه از جلوی چشمانم محو بشود؟

این بازیگر و مجری نوشت: این روزها روز کودک و بیشتر بچه‌ها در جشن و شادی و... من هم به سبب حرفه‌ای که دارم در معاشرت با بچه‌ها باید در این شادی سهیم باشم اما... مگر می‌شود تصاویر دردناک کودکان بی‌گناه و معصوم غزه از جلوی چشمانم محو بشود؟!

تصویر ضجه‌های پدران و مادران داغدیده‌ای که معلوم نیست آیا فردا را خواهند دید... همه این تصاویر خواب را از چشمانم ربوده؛ تنها آرزوی روزی را دارم که صدای شادی کودکان بی‌گناه تمام دنیا را پر کند. یاد همه کودکان عزیز و بی‌گناه که این روزها در خون خود غلتیدن گرامی.

علیرام نورایی از دیگر بازیگران کشورمان نیز متن تقصیر بچه‌ها چیه؟ را با هشتگ فلسطین به سه زبان فارسی و عربی و انگلیسی نوشت.

اما بسیاری از سلبریتی ها در کشور که در ماجراها و اتفاقات مختلف بارها و بارها به هشتک سازی و انتقاد و اعتراض می پردازند در مقابل چنین جنایاتی سکوت کرده اند تا هویت خود را به خوبی نشان دهند.

سکوت سلبریتی ها در جنایات رژیم صهیونیستی/ حمایت از مردم مظلوم فلسطین هشتگ ندارد؟

سلبریتی هایی که برای یک قاتل هشتگ اعدام نکنید می زدند حالا به جنابت هزاران هزار انسان بی گناه در فلسطین بی توجه هستند.آیا کودکان فلسطینی هشتگ نمی خواستند؟

سیدمجتبی محفوظی رئیس فراکسیون فرهنگ عمومی مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:‌این وسط غیبت سلبریتی ها بیش از پیش هویت آنان را به مظهر نمایش گذاشت.

ننگ بر خود فروشان و ننگ بر وطن فروشان