عزم جریان مقاومت برای نابودی رژیم صهیونیستی جزم‌تر شده است

علیرضا خجسته‌پور  با اشاره به پیامدهای منفی عملیات «طوفان الاقصی» برای صهیونیست‌ها اظهار کرد: نبرد و عملیات جانانه و غافلگیرانه‌ جریان مقاومت علیه صهیونیست‌ها، نشان می‌دهد هیمنه و قدرت صهیونیسم در حوزه‌ اشراف اطلاعاتی، خواب و خیالی بیش نبوده است.

وی با مذمت روند عادی‌سازی برخی کشورهای منطقه با صهیونیست‌ها تاکید کرد: صهیونیست‌ها که خود را به‌عنوان بزرگ‌ترین قدرت اطلاعاتی دنیا معرفی می‌کنند، با عملیات غافلگیرانه نیروهای مقاومت مواجه شدند و در واکنش به این عملیات، دست به تجاوز و وحشی‌گری می‌زنند. رژیم صهیونیستی در دنیا به رژیمی غاصب و کودک‌کش شهره است و به این شهرت، افتخار هم می‌کند.

علیرضا خجسته‌پور در ادامه با اشاره به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، اظهار کرد: مردم آزاداندیش دنیا، فارغ از اینکه دولت‌هاشان چه نگاهی به صهیونیسم دارند، مظلومیت مردم فلسطین را می‌بینند و قلب‌شان از مشاهده صحنه‌های مربوط به فجایع رژیم صهیونیستی در غزه، کرانه باختری، جنوب لبنان و ... به درد می‌آید.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی عزم جریان مقاومت و مردم فلسطین برای نابودی رژیم صهیونیستی جزم‌تر از قبل شده است افزود: به نظر می‌رسد کشتار مردم غزه، این بار خون‌بهای سنگینی برای رژیم صهیونیستی به دنبال داشته باشد و ان‌شاءالله، جریان مقاومت انتقام سخت‌تری از صهیونیست‌ها خواهد گرفت.

قائم‌مقام جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به فرمایشات امروز رهبر انقلاب مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی، شکست غیر قابل ترمیم خورده است گفت: نوار اضمحلال رژیم صهیونیستی، روی دور تند افتاده است و جریان مقاومت با شعله‌ورکردن آتش خشم مردم جهان علیه صهیونیسم غاصب، به پیروزی‌های بزرگ‌تر خواهد رسید. خجسته‌پور افزود: دنیا، شاهد افول این رژیم و حمایت‌کنندگان آن، در غرب و در منطقه غرب آسیا، خواهد بود.