نخست‌وزیر و وزرای رژیم صهیونیستی نه عقل دارند و نه از انسانیت بویی بردند

حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی‌اکبری ، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته (جمعه 5 آبان) تهران، با بیان اینکه این روزها مسأله ما، مسأله فلسطین است، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی شجره خبیثه است و این نهاد پلید، خبیث، کثیف و این آرمان کثیف و این موجودیت پلید نقطه مقابل شجره طیبه است و ریشه و دوامی ندارد.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی مظهر همه رذالت‌هاست و از مرداب نفاق و از لجن‌زار کثافات و جهل آبیاری شده است و از چنین درخت پلید و کثیفی آیا میوه‌ای جز میوه‌های سمّی، شیطانی، بی‌حیایی و ظلم و ستم انتظار است؟

نخست‌وزیر و وزرای رژیم صهیونیستی نه عقل دارند و نه از انسانیت بویی بردند

خطیب نماز جمعه این هفته تهران ادامه داد: این بار ما شاهد تازیانه الهی بر چهره سیاه و متعفن و کریه این رژیم پست تبهکار هستیم. دست خداوند از آستین مقاومت بیرون آمد و طوفان الاقصی عملیات بزرگ ترکیبی و نقطه عطف تاریخی را در زمان ما رقم زد که تاریخ منطقه و جهان را باید به قبل و بعد از ۷ اکتبر (۱۵ مهر) تقسیم کنیم. این نبرد تاریخی باید از جوانب مختلف بررسی شود.

حاج علی‌اکبری افزود: علت اینکه مقاومت فلسطین دست به عملیات طوفان الاقصی زد این بود که ملت فلسطین طی ۷۵ سال آواره و مظلوم مورد انواع جنایت‌ها قرار گرفتند و از آوارگی و تحقیر تا کشتار دسته جمعی و ده‌ها جنایت دیگر آنان به ستوه آمده بودند.

وی تصریح کرد: ۱۶ سال شاهد محاصره غزه از زمین، هوا و دریا بودیم و اسرائیل، غزه را به یک زندان بزرگ تبدیل کرده بود و حتی زنان باردار برای وضع حمل باید اجازه می‌گرفتند و در این سال‌ها بیش از ۸ هزار کودک پشت این سیم‌های خاردار به دنیا آمدند.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران، گفت: در دو سال اخیر هم که دولت مجانین در اسرائیل روی کارآمد، شاهد بودیم که نخست‌وزیر و وزرای آن نه عقل دارند و نه از انسانیت بویی بردند و با وجود این افراد جانی، شرایط ملت فلسطین سخت‌تر از قبل شد.