پیام  تبریک رئیسی به رؤسای جدید بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک انتصاب حسین دهقان از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) به سمت «رئیس بنیاد مستضعفان»، اظهار امیدواری کرد در پرتو توجهات الهی و با درایت و تلاش مؤثر، در این بنیاد نیز منشأ آثار خیر و برکت برای مردم شریف ایران اسلامی به ویژه اقشار آسیب‌پذیر جامعه و مناطق محروم باشد.

متن پیام رئیس‌جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر حسین دهقان

انتصاب جنابعالی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) به سمت «رئیس بنیاد مستضعفان» را که بیانگر تعهد و تجارب ارزشمندتان در عرصه‌های مختلف خدمتگزاری است، صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم. امیدوارم در پرتو توجهات الهی و با درایت و تلاش مؤثر، در این بنیاد نیز منشأ آثار خیر و برکت برای مردم شریف ایران اسلامی به ویژه اقشار آسیب‌پذیر جامعه و مناطق محروم باشید. با آرزوی سعادت و سلامت، توفیقات روزافزونتان را در انجام وظایف محوله و خدمتگزاری بیشتر به میهن اسلامی، از درگاه خداوند بزرگ مسألت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران

پیام  تبریک رئیسی به رؤسای جدید بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)

 همچنین رئیس‌جمهور در پیام دیگری با تبریک انتصاب پرویز فتاح از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) به سمت «رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)» تصریح کرد: با عنایت به سوابق موفق و ارزشمندتان در عرصه‌های مختلف خدمتگزاری امیدوارم در سایه تدبیر و همت شما، شاهد استفاده مطلوب از ظرفیت‌های مهم اقتصادی و اجتماعی این ستاد و ارائه خدمات ارزنده به مردم به‌ویژه محرومین باشیم.

متن پیام رئیس‌جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر محترم جناب آقای مهندس فتاح

با عرض سلام و تحیت، انتصاب شایسته جنابعالی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به سمت «رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)» را که نشان از تعهد و توانمندی جنابعالی است، صمیمانه تبریک می‌گویم. با عنایت به سوابق موفق و ارزشمندتان در عرصه‌های مختلف خدمتگزاری امیدوارم در سایه تدبیر و همت شما، شاهد استفاده مطلوب از ظرفیت‌های مهم اقتصادی و اجتماعی این ستاد و ارائه خدمات ارزنده به مردم به‌ویژه محرومین باشیم. سلامتی و توفیق روزافزونتان را در انجام منویات رهبری فرزانه انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران