آمریکا و اسرائیل منفور و بی آبرو شده اند/آمریکا گرداننده و بازیگردان اصلی جنایات غزه است

محسن پیرهادی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان تسخیر لانه جاسوسی در سال 58 را سرآغاز موج استکبارستیزی درمنطقه دانست و اظهار کرد: ریشه اختلافات تهران و واشنگتن  به  70 سال قبل باز می‌گردد؛ که رد آن در وقایعی چون کودتای مجرمانه  28 مرداد سال 32  و اقدامات نافرجام قبل از آن هم عیان است. بنابراین تقلیل توطئه‌گری‌های امریکایی‌ها علیه ایران به واقعه 13آبان ماه سال 58 صحیح نیست.

وی افزود: اگرچه به برکت انقلاب اسلامی مردم ایران 44 سال پیش توانستند مقابل دسیسه و توطئه‌گری‌های آمریکا بایستند. حالا با ایستادگی مردم مظلوم فلسطین در برابر تجاوزات بی‌وقفه رژیم صهیونیستی صدای حق‌طلبی و استکبارستیزی آزادی خواهان در تمام دنیا طنین‌انداز شده و اسرائیل و آمریکا به طرز بی‌سابقه نزد اذهان عمومی منفور شده‌اند.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به تاکیدات اخیرمقام معظم رهبری بر اینکه پیروزی نهایی با مردم غزه است، گفت: جریان مقاومت به درستی ریشه جنایات اخیر در غزه را شناسایی کرده و می‌داند که در تمام تحرکات اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه، آمریکا گرداننده و بازیگردان اصلی است و به‌ همین دلیل این جریان آمریکا را حریف اصلی خود می‌داند و در برابر او تمام قد ایستادگی خواهد کرد.

آمریکا گرداننده و بازیگردان اصلی جنایات غزه است

پیرهادی با بیان اینکه راهپیمایی و تجمعات سراسری امروز مردم کشورمان در محکومیت جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی و آمریکای جنایتکار ستودنی است،گفت: مردم ایران در این تجمعات ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی همدردی وحمایت خود را با مردم مظلوم غزه اعلام می‌کنند.