ثبت نام بیش از ۱۵۰ نماینده مجلس شورای اسلامی برای اعزام به غزه

حجت الاسلام جواد نیک‌بین با اشاره به تحولات فلسطین ، اظهار داشت: در همه جای کشورمان، بسیاری از مردم متقاضی اعزام به غزه برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین هستند.

وی بیان کرد: این مسأله نشان دهنده آن است که ما آمادگی اعزام به غزه را داریم. اگر تمهیداتی اندیشیده شود و قرار باشد اعزام به غزه برای دفاع از مظلومان فلسطینی انجام شود، ما این آمادگی را داریم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای ما دفاع از مظلومان مهم است و غزه، افغانستان یا آفریقا فرقی برای ما نمی‌کند. اگر برای دفاع در از مظلومان در هر جایی از دنیا نیاز به ایرانیان باشد، مردم ایران هستند و حاضرند در دفاع از مظلومان قدم بردارند.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ثبت نام نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای اعزام به غزه، گفت: ثبت نام نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای اعزام به غزه حتماً دلالت بر این مسأله نمی‌کند که همین الان قرار است ما به غزه اعزام شویم، چرا که فعلاً سیاست امنیتی جمهوری اسلامی ایران عدم مداخله در امور داخلی کشورهاست و حضور فیزیکی در هیچ کشوری نداریم، اما اگر نیاز به این کار باشد، ما نمایندگان مجلس این اعلام آمادگی را کرده‌ایم.

ثبت نام بیش از ۱۵۰ نماینده مجلس شورای اسلامی برای اعزام به غزه

نیک‌بین اظهار داشت: جمع زیادی از نمایندگان در صحن مجلس شورای اسلامی نامه‌ای را امضا و آمادگی خود را جهت اعزام به غزه اعلام کردند. تا جایی که بنده اطلاع دارم، ۱۵۰ نفر از نمایندگان مجلس برای این کار ثبت نام کرده بودند و حتماً تعداد نمایندگان ثبت‌نام کننده برای اعزام به غزه تا الان بیشتر هم شده است.