حزب‌اللهی‌ها را تخریب نکنیم

احمد امیرآبادی فراهانی در واکنش به حواشی پیش آمده درباره سخنان یک کارشناس زن در برنامه تلویزیونی اظهار داشت: ایران متعلق به همه مردم کشورمان است و این مطلبی که از سوی آن خانم در برنامه‌ای تلویزیونی مطرح شد، به طور یقین درست نبود.

 

ویبا بیان اینکه همه ایرانیان در سربلندی کشورمان نقش داشته و در ادامه راه هم می‌توانند نقش داشته باشند، گفت: از سوی دیگر دشمنان نظام در طول سال‌های گذشته دشمنی‌هایی با ما کردند که همه مردم ایران آسیب آن را دیدند.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با وجود این، متأسفانه عده‌ای تصور اشتباه می‌کنند همه مناصب و مسئولیت‌های کشور باید به حزب‌اللهی‌ها داده شود و دیگران نقشی در ساختن کشور نداشته باشند و نتوانند منصب و پستی بگیرند که این به هیچ وجه درست نیست.

حزب‌اللهی‌ها را تخریب نکنیم

امیرآبادی فراهانی با اشاره به اینکه ایران و انقلاب متعلق به همه مردم است و ما نباید تخصیص بزنیم و این تخصیص زدن درست نیست، گفت: از سوی دیگر اظهارات این خانم باعث شد که حزب‌اللهی‌ها هم مظلوم واقع شوند.

وی تاکید کرد: حزب اللهی‌ها همواره و در همه خطرات پیش آمده برای کشور و نظام در صف مقدم دفاع از حقوق ملت و کشورشان بودند و درست نیست که آنان را تخریب کنیم. حرف درست آن است که می‌توانیم بگوییم حزب‌اللهی‌ها همیشه و در روزهای سخت همراه کشور و انقلاب، آماده بودند که جان خود را برای مردم و انقلاب اسلامی نثار کنند.