سخنان سردار سلامی درباره یک راز بزرگ

سردار سلامی ، فرمانده کل سپاه پاسداران، روز گذشته در سخنرانی به رخنه جوانان فلسطینی به سیستم امنیتی اسرائیل اشاره کرد و گفت: معمولا خطوط نبرد همیشه مجهزترین و آماده‌ترین خطوط است. در کرانه نوار باریک غزه، اسرائیل از تمام ابزارهای اطلاعاتی خود بهره برده و شرایط را به گونه‌ای تنظیم کرده است که حتی یک حیوان کوچک هم نمی‌توانست از زیر دید اطلاعاتی صهیونیست‌ها عبور کند.

 اقتصاد غزه و کرانه باختری یک دهه عقب افتاد

سلامی یادآور شد: دیوارهای بلند چندمتری، سیم‌های خاردار مجهز و حساس الکترونیکی، دوربین‌های دید در شب و شنودهای اطلاعاتی و همچنین شبکه منابع انسانی گسترده و عمیق در جامعه فلسطین، لبنان، سوریه و گشت‌های مکانیزه، پهبادی و... برای ممانعت از عبور یک فرد را به کار بردند، چراکه اسرائیل یک رژیم امنیتی است و فرض عبور از مرزهای این رژیم وجود ندارد.

وی افزود: شاید این هم یکی از عناصر غافلگیری این رژیم باشد اما با وجود این همه ابزارها و سامانه‌ها حداقل ۱۵۰۰ جوان فلسطینی بیش از یک سال برای عبور از این سیستم غیرقابل عبور بر حسب ملاحظات متعارف تلاش کردند، اما با همه اینها که هنوز معمای عبور غافلگیرانه فلسطین هنوز ناشناخته است و هیچکس هنوز اسرار این غلبه را نمی داند، با این وجود وقتی که این ۱۵۰۰ فلسطینی حمله کردند حتی یک تیر شلیک نشد و نه ارتش اسرائیل بلکه هیچکس متوجه این حمله نبود و این هیچ‌چیزی نیست جز تفسیر این آیات پیروزی و امیدبخش قرآن کریم.