آمریکا عامل اصلی جنایات در غزه است

مهدی شاه میرزا عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان  با اشاره به حمایت های آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: فاجعه بی بدیل امروز در غزه مبین ذبح تاریخی حقوق ملت مظلوم فلسطین است. این روزها کودکان، زنان و مردان بی گناه و بی پناه از سوی قدرت جبار اسرائیل و حمایت‌های آشکار آمریکا به بدترین شکل ممکن بی وقفه کشته می‌شوند.

وی افزود: طبق اخبار واصله، مراکز آموزشی، درمانی و امداد رسانی، مسجدها و کلیساها و از همه مهمتر بیمارستان ها به عنوان مراکز کاملا غیر نظامی از حمله های ویرانگر و قرون وسطایی این رژیم در امان نیستند. اقدامات امروز و حتی دیروز اسرائیل نقض بدوی ترین قوانین و اصول جنگی و حقوق بین الملل و مصداق آشکار جنایت علیه بشریت، نسل کشی و پاکسازی قومی است. 

این فعال سیاسی تصریح کرد: مردم غزه پس از 8 دهه تحقیر و کشتار ، ضربات جبران ناپذیری به هیمنه رژیم صهیونیستی و حامیان آن وارد کردند. این مردم {فلسطینیان} تنها ملت در دنیا هستند که سیستم آپارتاید نظامی اشغالگر بازمانده از استعمار قرون گذشته ، حق اساسی آنها برای تعیین سرنوشت را بی امان نقض کرده است.

وی افزود: با وقوع عملیات تاریخی «طوفان‌الاقصی» هیمنه هژمونیکال رژیم صهیونیستی و حامی اصلی آن آمریکا در عینیت و اذهان عمومی جهانی شکست و یکی از مهم ترین دلایل حمایت‌های آمریکا از اسرائیل بازسازی هیمنه تخریب شده اش در افکار عمومی جهان است.

شاه میرزا ادامه داد: آمریکایی ها به نوعی تمام منطقه را از دست داده اند و تنها جایی که برای حیاط سیاسی و نظامی آن ها در منطقه باقی مانده، همین منطقه فلسطین است و چاره جز حمایت از رژیم صهیونیستی ندارد و در یک بازی باخت باخت قرار گرفته است و نقش اصلی جنایات در غزه آمریکا است.

وی افزود: اسرائیل که به نیروهای نظامی و اطلاعاتی آماده و حرفه ای خود افتخار می‌کرد، کاملا غافلگیر و متحمل ضربات سنگینی شد. از این تاریخ به بعد اسرائیل امروز ، اسرائیل دیروز نخواهد بود. اسرائیل هم از حیث اطلاعاتی ، هم از حیث امنیتی  و از حیث اخلاقی و انسانی شکست سنگینی را متحمل شد.

وی تاکید کرد: فاجعه‌آفرینی امروز صهیونیست‌ها در غزه با کمک آمریکا و حامیان اروپایی شکل گرفته است و کشتار بیش از چهار هزار کودک در  بیش از 30 روز جنایتی بی‌سابقه در تاریخ است و برای آیندگان به شکل ورقی سیاه خواهد ماند.

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان خاطرنشان کرد: رژیمی که بنیادش بر قساوت و بر پایه قتل‌عام فلسطینان و غصب سرزمین اجدادی آنان پدید آمده، امروز به‌عنوان بزرگ‌ترین ناقض حقوق بین‌الملل هیچ  گزینه‌ای جز مقاومت و جنگ برای فلسطینیان باقی نگذاشته است.

آمریکا عامل اصلی جنایات در غزه است

شاه میرزا در ادامه گفت: باید اجازه داد مجرم نقش قربانی را بازی کند. همین امروز اگر کمک‌‌های همه‌جانبه همیشگی ایالات متحده آمریکا قطع شود این رژیم فلج می شود.نباید اجازه داد رژیم اشغالگر مردم بیگناه را قتل عام کند و این رفتار را به عنوان دفاع از خود توجیه کند. ماجرای فلسطین امروز صرفا بست و توسعه و جاری سازی ایدئولوژی نیست.

این فعال سیاسی در پایان گفت: موضوع بشر دوستی و جلوگیری از توسعه جنگ و ایجاد جنگ جهانی سوم و اشاعه صلح است و همه عدالتخواهان فارغ از هرگونه اعتقاد ، رنگ و زبان می بایست برای جلوگیری از کشتار و نسل کشی و توسعه جنگ ، بی وقفه و با تمام وجود بکوشند و آتش بس فوری دائمی و ایجاد راه حل اساسی در دستور کار قرار گیرد.