ساعت شنی زوال اسرائیل/ اسرائیل رو به پایان است؟

اسرائیل این روزها هر آنچه در توان نظامی دارد رو کرده تا بتواند شکستی که در حمله طوفان الاقصی خورد را جبران کند.

به گزارش افکارنیوز،صهیونیستها با بمباران و نسل کشی در غزه هر آنچه در توبره دارند رو کرده اند اما آنچه در جای جای جهان رخ داده محکومیت افعالی خشونت باری است که اسرائیلی ها رقم زده اند.

"پسا هفتم اکتبر اسرائیل دیگر مانند ماقبل هفتم اکتبر برای اسرائیل نیست" اسن سخن بسیار مهمی از حسن نصرالله سید مقاومت است که نشان می دهد اسرائیل دیگر آن اسرائیل سابق نخواهد شد.

دبیر کل حزب الله در تحلیل خود عنوان کرده بود که نتانیاهو هر روز یک چیزی می‌گوید، به این مهم توجه داد که دشمن دچار سردرگمی شده و وضعیتش هم روز به روز بدتر می‌شود. وزیر جنگ اسرائیلی هم همین‌طور هر روز یک چیز می‌گوید؛ این همان شکست اسرائیل است.

اسرائیل امروز د رجهان دچار ضعف پذیرش است، هراسی بزرگ که به بلای جان اسراییلی ها تبدیل شده است. روزی این هراس خود را در خودکشی سربازان اسرائیلی نشان می دهد و روزی دیگر نتانیاهو با وقاحت تمام می گوید که اگر همه دنیا هم نخواهند ما به کار خود ادامه می دهیم.

ضعف پشتیبانی اسرائیل در کشورهای منطقه هم به بمب بست رسیده و دیگر در این میان سخنی از عادی سازی روابط با اسرائیل مطرح نیست.

 واقعیتی که در عرصه های مختلف هم خود را نشان می دهد. به ویژه در تغییر نگاه مردم دنیا که در تظاهرات پر جمعیت کشور های آمریکایی و اروپایی می شود دید. به ویژه در دو حامی اصلی رژیم جعلی و موقت صهیونیسم یعنی آمریکا و انگلیس. 

اسرائیل به خوبی با ترس کشنده روبرو شده که این ترس مطمئنا منجر به اضمحلال این رژیم فاسد و غده سرطانی خواهد شد.

اسرائیلی ها که همواره جنگ را به خانه حریف برده اند اینبار دچار درگیری هایی در داخل شده اند که با فشار آوارگان و خانواده قربانیان هر روز هم با مشکلات بیشتر مواجه می شوند. فشارهای اقتصادی  هم بر فشار های نظامی و روانی و رسانه ای اضافه شده است.

اسرائیل اگر غزه را هم با خاک یکسان کند دیگر نمی تواند امنیت داشته باشد زیرا همان زمین های شخم خورده بذرهای امید فلسطینیان را در خود می بیند که مطمئنا به زودی صهیونیستها را ریشه کن می کند.

حسن نصرالله بسیار دقیق گفت که زمان به نفع دشمن نیست و هیچ اسرائیلی نیست که آمادگی جنگ طولانی را داشته باشد.

لزوم بسیج دنیای اسلام، پافشاری دولت‌های اسلامی بر قطع فوری جنایات و بمباران‌ها در غزه همان نکته کلیدی است که رهبر معظم انقلاب بر ان اشاره فرمودند که با تحریم اسرائیل مطمئنا زوال اسرائیل سرعت بیشتری خواهد گرفت و به زودی پایان اسرائیل را شاهد خواهیم بود.