واکنش آملی لاریجانی به اظهارات مسئول سیاست خارجی اروپا

آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه و مقاومت مردم مظلوم غزه گفت: امروز بیش از یک و نیم ماه از حماسه ای که در طوفان الاقصی ظهور پیدا کرد، می‌گذرد و متاسفانه ملت مظلوم غزه تحت شدید ترین حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی قرار گرفته اند.

 

وی ادامه داد: جنایات این رژیم از حد تصور خارج است و کمترین معیارهای اخلاقی، ارزش های انسانی و حقوق بشر رعایت نمی شود. غزه به صحنه امتحان برای کشورهای مدعی حقوق بشر تبدیل شده است که چگونه حقوق بشر را به عنوان یک ابزار دوگانه مورد استفاده قرار می دهد.

آملی لاریجانی با اشاره به اظهارات مسئول سیاست خارجی اروپا، تصریح کرد: عجیب است که مسئول سیاست خارجی اروپا در مواجهه با پرسش پیرامون جنایات جنگی رژیم صهیونیستی اظهار می‌دارد که من حقوق دان نیستم که قضاوت کنم، اما وقتی با سوال دیگری مواجه می شود، دفاع حماس را جنایت جنگی می‌خواند.

وی با تاکید بر مفتضح شدن رژیم صهیونیستی در افکار عمومی جهان، با قدردانی از مقاومت حماس و مردم مظلوم غزه تاکید کرد: یک ملت مظلوم با تمام کمبودها مقابل یک کشور مسلح و مورد حمایت آمریکایی ها و اروپایی ها، توانسته مقاومت کند. و مهم تر اینکه حقانیت و مشروعیت دفاع مظلوم را ترویج کرده است به گونه ای که امروز سران رژیم صهیونیستی اذعان کرده اند که اگر ما حماس را هم از بین ببریم ایدئولوژی حماس و اندیشه مقاومت از بین نخواهد رفت.

واکنش آملی لاریجانی به اظهارات مسئول سیاست خارجی اروپا

آملی لاریجانی با اشاره به شکست تلاش های رژیم صهیونیستی برای ارایه چهره ای معقول و انسانی از خود گفت: مطمئنیم که مردم مظلوم فلسطین، پیروز صحنه اند و ما به نصرت الهی اطمینان داریم.

وی به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج و گرامیداشت آن، با طلب علو درجات برای شهدای بسیج، اظهار امیدواری کرد: تفکر بسیجی که تامین کننده ارزش های اصیل اسلامی است در جامعه توسعه و ترویج یابد.