به گزارش افکارنیوز، فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در گفتوگو با فارس، در پاسخ به سوالی در خصوص دلیل انتساب نمایندگان مجلس برای مدیریت مناطق دانشگاه آزاد اظهار داشت: ۷ تا ۱۰ نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی نماینده مجلس شدهاند.

وی ادامه داد: به طور مثال آقای منادی سال‌ها رئیس منطقه‌ای از دانشگاه آزاد بوده که ۵ استان در آن وجود داشت و سال‌ها رئیس دانشگاه واحد زنجان بوده؛ آقای منادی از قبل دانشگاهی بوده و در حال حاضر هم در مجلس حضور دارد؛ ما از قبل وی را برای ریاست یکی از مناطق دانشگاه آزاد درنظر گرفته بودیم و حالا هم رئیس منطقه هستند.

دانشجو همچنین گفت: کار ریاست مناطق کار مشاوره‌ای است و کار تمام وقت نیست؛ این افراد دکترا دارند و نیازی هم به ما ندارند و بچه‌های آنها هم نمی‌خواهند درس بخوانند و قرار نیست که از ما امتیازی بگیرند بلکه با ارتباط نمایندگان با دانشگاه آزاد ما هستیم که مدیون مجلس و مجلسی‌ها می‌شویم و مجلسی‌ها مدیون ما نمی‌شوند.

وی گفت: زمانی بد است که نمایندگان مدیون یک دستگاه شوند؛ همه ما مدیون نظام هستیم و نمایندگان هم وظیفه دارند که به سازمانها کمک کنند و سازمانها هم در مقابل کمکی که از نمایندگان میگیرند، مدیون نمایندگانشان خواهند بود.