محاکمه فرقه رجوی حقایق را آشکار می‌کند

طبق اعلام سخنگوی قوه قضائیه اولین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای اصلی کادر رهبری و سرکردگان گروهک تروریستی منافقین ، ۲۱ آذر برای اولین بار در دادگاه کیفری یک دادگستری استان تهران به صورت علنی برگزار خواهد شد.

در این دادگاه به بررسی پرونده جنایت‌های سرکردگان این گروهک پرداخته خواهد شد و با گذشت چندین دهه از اقدامات تروریستی این افراد که دستانشان به خون بیش از ۱۷۰۰۰ نفر از مردم بی گناه و مظلوم این مرز و بوم آغشته است بالاخره در یک دادگاه به صورت منصفانه و بی طرف طبق اسناد موجود محاکمه خواهند شد و بیش از پیش کارنامه سیاه و ننگین این جلادان نزد ملت شریف ایران نمایان می‌شود.

در ریشه‌های فکری و رفتاری آنان منافع ایران و ایرانی معنایی ندارد و همه چیز حتی جزیی‌ترین افکار ذهن شما باید تابع ایدئولوژی مسموم این فرقه گمراه کننده باشد.

یکی از افرادی که توسط این گروهک ترور شده است شهید سیداسداله لاجوردی است، یکی از مظلوم‌ترین شهدایی که در زمان شهادتش هیچ گونه مسؤولیت اجرایی در کشور نداشته و در بازار تهران به کسب روزی حلال مشغول بوده است.

شهید لاجوردی در شهریور سال ۱۳۷۷ طبق دستور سرکردگان کینه توز منافقین توسط چند تن از عوامل این گروهک در حجره‌ای که در بازار داشت با رگبار گلوله به شهادت رسید. به سراغ سرکار خانم زهره سادات لاجوردی، دختر شهید لاجوردی رفته و با وی در خصوص برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای اصلی کادر رهبری و سرکردگان گروهک تروریستی منافقین به گفتگو نشستیم.

متن کامل گفتگو با سرکار خانم زهره سادات لاجوردی، دختر شهید لاجوردی به شرح زیر است:

نظرتان درباره اولین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای اصلی کادر رهبری و سرکردگان گروهک تروریستی منافقین چیست؟

در مورد دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای اصلی کادر رهبری و سرکردگان گروهک تروریستی منافقین باید عرض کنم که فی الواقع شنیدن خبر محاکمه منافقین که جنایات بسیار فجیعی در دهه ۶۰ و بعد از آن مرتکب شده‌اند، موجب مسرت و خوشحالی مردم متدین ایران و به خصوص خانواده‌های شهدای ترور شده است.

اهمیت برگزاری و رسانه‌ای شدن روند این دادگاه از نظر شما چیست؟

ترور‌هایی که طی این سال‌ها توسط این گروهک سفاک صورت گرفته بالغ بر ۱۷ هزار نفر از مردم مظلوم ایران را شامل می‌شود. البته ذکر این نکته هم ضروری است که تشکیل دادگاه بعد از بیش از ۴۰ سال گرچه دیر هنگام بود، ولی باز هم قابل تقدیر و بسیار ضروری است؛ چرا که محاکمه منافقین جلاد، حقایق را بیش از پیش آشکار می‌سازد و از تحریف واقعیت که هر از گاهی توسط این گروهک زمینه سازی می‌گردد جلوگیری می‌کند و چهره‌ی کریه این جنایتکاران که روی داعش را سفید کرده‌اند به نمایش می‌گذارد.

شما به عنوان دختر یکی از شهدای ترور از متولیان این دادگاه چه درخواستی دارید؟

اگر در این دادگاه مستندات جنایات منافقین که بسیاری از آن‌ها هم در دسترس است به طور کامل عرضه و حقایق بیان شود، قطعاً موجب تنویر افکار عمومی در داخل کشور و همچنین جامعه جهانی خواهد شد.

محاکمه فرقه رجوی حقایق را آشکار می‌کند

برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان منافقین علاوه بر تنویر افکار عمومی، ان شاءالله می‌تواند زمینه ساز استرداد اعضای اصلی این گروهک از طریق پلیس اینترپل شود و همچنین موجب محدودیت فعالیت آن‌ها در کشور‌های دیگر شده و آزادی عمل از آن‌ها سلب خواهد شد، همانند نمونه‌ای از آنکه اخیراً در آلبانی شاهد آن بودیم. در آلبانی دیدید که شرح جنایات منافقین در دادگاه می‌تواند تلاش‌های امپراطور رسانه‌ای غرب را که همواره سعی شأن بر این بوده که جای شهید و جلاد را عوض کنند نقش بر آب کند.‌

می‌دانید که هنوز هم دولت‌ها و نهاد‌های حقوق بشری وجود دارند که حامی گروهک تروریستی منافقین هستند، پیغام شما به عنوان فرزند شهید ترور به این دولت‌ها و نهاد‌ها چیست؟

بله متأسفانه بسیاری از کشور‌ها و دولت‌های غربی که تنها ادعای حمایت از حقوق بشر دارند به صورت علنی و آشکار از گروهک تروریستی منافقین حمایت می‌کنند و بعضاً تبدیل به پایگاه‌هایی برای اعضای این گروهک شده‌اند. کشور فرانسه نیز یکی از مقر‌های اصلی منافقین است و بانی برگزاری همایش سالانه این گروهک در شهر پاریس است. در واقع این حجم از وقاحت مایه شرمساری است و موجب ریختن آبروی نداشته این کشورهاست؛ لذا به دولت‌های اروپایی و آمریکایی که همچنان حامی این گروهک تروریستی هستند توصیه می‌کنم دست از حمایت این جانیان داعش صفت بردارند و اگر در ادعای خود صادق هستند سرکردگان و اعضای جنایتکار این گروهک را برای محاکمه به جمهوری اسلامی ایران مسترد کنند.

دولت‌های غربی نباید از این موضوع غافل شوند که استقبال و حمایت از گروهک‌های تروریستی در هر کشوری می‌تواند زمینه‌ساز ایجاد مشکلات امنیتی برای آن کشور شود و تبعات آن دامن جامعه خودشان را خواهد گرفت.